هرمز نوروزی فرد در گفتگو با تابناک:
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و درراستای توانمند سازی کارکنان حوزه سواد آموزی آزمون مجازی مبانی تربیت اسلامی در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 01 August 2020

هرمز نوروزی فرد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:با توجه به شرایط خاص کشور و عدم برگزاری دوره‌های حضوری به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین نیاز به افزایش مهارت و توانمندی‌های لازم در کارکنان حوزه سوادآموزی سطح استان، دوره ضمن خدمت غیر حضوری مبانی تربیت اسلامی با کد ۹۲۵۰۳۰۴۸ به مدت ۲۰ ساعت برای تمام همکاران حوزه سوادآموزی، مدیران مراکز یادگیری محلی و مسئولین سوادآموزی در نواحی، مناطق و شهرستان‌ها و نیز حوزه ستادی برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون دوره پس از ثبت در سامانه آموزش ضمن خدمت فرهنگیان (ltms)در تاریخ ۱۳۹۹/۵/۱۵ در ساعات مقرر ۱۱/۴۵ الی ۱۱ و ۱۷/۴۵ الی ۱۷ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

نوروزی فرد تصریح کرد: افرادی که به دلایل مختلف از جمله گذراندن دوره در زمان گذشته، مغایرت رشته شغلی و ... موفق به ثبت نام در دوره نشده‌اند، تلاش می شود با رایزنی‌های لازم با حوزه مدیریت محترم منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی دوره دیگری به عنوان جایگزین برای آن‌ها تعریف گردد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه در پایان گفت: جهت به‌روزآوری و توانمندسازی نیروی انسانی برای تسهیل و آمادگی در راستای فرآیند جذب، نگه داشت، آموزش و ارزشیابی در سال جاری آموزش‌های ضمن خدمت غیرحضوری و مجازی در راستای تقویت و اهداف آموزش بزرگسالان اجرا می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار