حسن ظفری با بیان اینکه کل منابع مورد نیاز برای اجرای این طرح از دو محل تسهیلات بانکی و آورده خود متقاضیان تامین می‌شود٬ افزود‌: در این طرح منابع دولتی و عمرانی به هیچ وجه قابل استفاده وبرنامه ریزی نیست.
کد خبر: ۸۸۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳ 31 July 2020
مدیرکل بنیاد مسکن همدان با اعلام اینکه تا امروز در دو مرحله فراخوان سهمیه هزار و ۳۶۰ واحدی برای استان در نظرگرفته شده است٬ گفت: تا کنون بر اساس سهمیه تعریف شده ۴ هزار و ۹۰۴ متقاضی در استان همدان ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، ظفری با تشریح برنامه‌های این نهاد در همدان برای ساخت مساکن مورد نیاز مردم و گروه‌های هدف اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن یک طرح متقاضی محور است که متناسب با تقاضای واقعی مردم و با همراهی مجموعه‌های دیگر شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کل منابع مورد نیاز برای اجرای این طرح از دو محل تسهیلات بانکی و آورده خود متقاضیان تامین می‌شود٬ افزود‌: در این طرح منابع دولتی و عمرانی به هیچ وجه قابل استفاده وبرنامه ریزی نیست.

مدیرکل بنیاد مسکن همدان با اعلام اینکه تا امروز در دو مرحله فراخوان سهمیه هزار و ۳۶۰ واحدی برای استان در نظرگرفته شده است٬ عنوان کرد: این سهمیه برای برخی شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر مانند اسدآباد٬ بهار٬ تویسرکان٬ کبودراهنگ٬ نهاوند وجورقان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: تا کنون بر اساس سهمیه تعریف شده ۴ هزار و ۹۰۴ متقاضی ثبت نام کرده٬ بیش از ۲۹۸ متقاضی احراز هویت شدند و ۴۳ متقاضی نیز مدارکشان با مدارک الکترونیکی تطبیق داده شده است٬ افزود: در مجموع ۶۷ متقاضی مبادرت به افتتاح حساب کرده‌اند.

ظفری با تاکید براینکه تا زمانیکه متقاضی به مرحله افتتاح حساب نرسد تعریف پروژه انبوه سازی٬ فراخوان برای انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی مقدور نیست٬ مطرح کرد: تا مادامی که صددرصد متقاضیان سهمیه‌های تعریف شده در پروژه‌ها تعیین و تکلیف نشوند٬ اقدامات اجرایی اتفاق نمی‌افتد.

وی درباره میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای این طرح نیز گفت: در سال ۹۹ ما به ازای هر متقاضی ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات با دوره بازدهی ۱۲ ساله در نظر گرفته شده است٬ همچنین طرح ملی مسکن براساس قیمت تمام شده در زمان انجام کار و فعالیت مورد نظر به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن همدان با تاکید براینکه مساکن ساخته شده توسط این نهاد از کیفیت لازم٬ مکان و زیر ساخت‌های مناسب برخوردار است٬ ابراز کرد: آنچه ما تولید خواهیم کرد برند بنیاد مسکن است نه چیز دیگر یعنی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا باوجود تنگنا‌ها و مشکلات واحد‌های خوبی تحویل دهیم و چیزی کم نگذاریم.

وی تصریح کرد: تمام هم و غم ما این است زمین‌های طرح اقدام ملی در بهترین موقعیت‌ها تعریف بشوند و تمام زیر ساخت‌های لازم برای یک زندگی مطلوب را داشته باشند تا مردم با مشکلی رو به‌رو نشوند.

ظفری همچنین اعلام کرد: سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان برای اتمام و تکمیل واحد‌های روستایی و شهری قرار دادیم و امسال نیز ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب ماست که از ابتدای سال تا امروز سه میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار