احمد گازرانی با بیان اینکه کرونا بر بازار کیف و کفش تاثیر مخربی داشته است، ابراز کرد: از طرفی بخاطر شیوع کرونا و از سوی دیگر به دلیل گرانی کالا‌ها و کاهش قدرت خرید مردم، تقاضای خرید کیف و کفش کاهش یافته و بازار در حات رکود به سر می‌برد.
کد خبر: ۸۸۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷ 31 July 2020
رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان گفت: با توجه به تشدید شیوع کرونا در همدان، برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش همدان لغو و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش تسنیم، گازرانی اظهار داشت: با توجه به تشدید شیوع بیماری کرونا در استان و درگیر بودن چندین نفر از غرفه داران نمایشگاه به ویروس کرونا، فعلا نمایشگاه تخصصی کیف و کفش برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه همه ساله همایش تخصصی صنعت چرم و کفش نیز در روز‌های پایانی این نمایشگاه در همدان برگزار می‌شد و میهمانانی از کشور‌های دیگر و استان‌های مختلف کشور نیز در این همایش حضور می‌یافتند، تصریح کرد:، اما امسال با تصویب ستاد ملی کرونا تمامی همایش‌های کشوری لغو شده و امکان حضور میهمانان خاجی نیز در این نمایشگاه مهیا نشده است.

 رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با تاکید بر اینکه فعلا زمان مشخصی برای برپایی این نمایشگاه وجود ندارد، گفت: پس از فروکش کردن موج دوم کرونا و مهیا‌شدن فضای مناسب جهت برگزاری این نمایشگاه، با حضور تولیدکنندگانی از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود.

گازرانی با بیان اینکه کرونا بر بازار کیف و کفش تاثیر مخربی داشته است، ابراز کرد: از طرفی بخاطر شیوع کرونا و از سوی دیگر به دلیل گرانی کالا‌ها و کاهش قدرت خرید مردم، تقاضای خرید کیف و کفش کاهش یافته و بازار در حات رکود به سر می‌برد.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا کارگاه‌های تولیدی کیف و کفش بخاطر کمبود مشتری و مشکلات ناشی از کرونا تعطیل نشود، تصریح کرد: در سال‌های گذشته کفش‌های تولیدی استان به کشور‌های روسیه، افغانستان و عراق صادر میشد، اما امسال بخاطر شرایط کرونا صادرات کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با تاکید بر اینکه کرونا تولید کنندگان کیف را نیز دچار مشکل کرده است، گفت: در این روز‌ها کیف در اولویت خرید مردم نیست و تعداد بالایی از کیف‌های تولید شده در انبار‌ها دپو شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار