مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از اعتبارات ملی به استان همدان اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۸۸۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 31 July 2020
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان از تعیین تکلیف تمام مساکن مهر استان همدان در سال جاری خبر داد و گفت: مساکن مهر دارای متقاضی مؤثر به متقاضیان واگذار خواهد شد و مساکن مهری که متقاضی ندارد، به اداره راه شهرسازی تحویل داده می‌شود.

به گزارش ایسنا، حسن ظفری در جلسه بررسی وضعیت بهسازی روستا‌های شهرستان درگزین، از آسفالت ریزی ۸۷ روستای استان همدان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: امسال از مجموع اعتبارات ملی، استانی و قیر اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب به استان همدان اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از اعتبارات ملی به استان همدان اختصاص می‌یابد.

وی از تعیین تکلیف تمام مساکن مهر استان همدان در سال جاری خبر داد و افزود:مساکن مهر دارای متقاضی مؤثر به متقاضیان واگذار خواهد شد و مساکن مهری که متقاضی ندارد، به اداره راه شهرسازی تحویل داده می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه با مصوبه مجلس شورای اسلامی یک میلیارد تن قیر رایگان برای اجرای پروژه‌های عمرانی پیش بینی شده است، گفت: از این میزان ۲۱ درصد برای بهسازی و آسفالت ریزی روستا‌های پیش بینی شده است.

حسن لطفی افزود: در تلاش هستیم تا هر سال ۱۰ کیلومتر از روستا‌های شهرستان درگزین از محل اعتبارات استانی، ملی و قیر رایگان بهسازی شود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود گذشت بیش از ۴۳ سال از انقلاب اسلامی در ۱۳ روستای شهرستان درگزین یک متر هم بهسازی انجام نشده است.

علی اصغر ناظری پور، فرماندار شهرستان درگزین هم با بیان اینکه سال گذشته ۱۲ روستای این شهرستان بهسازی و آسفالت ریزی شده است، گفت: امسال بهسازی شش روستا در دستور کار قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار