مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از تدوین اولین بانک جامع اطلاعاتی خانوارهای نیازمند کرمانشاهی خبر داد و گفت:در این راستا ۹۸۰۰ خانوار شناسایی شدند.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 30 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،حجت الاسلام یوسف احمدی به ارائه فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان در ایام کرونا پرداخت و اظهار داشت: پس از شیوع کرونا در استان کرمانشاه با توجه به کمبود ماسک، به مساجد و هیأت‌ها اطلاع رسانی کردیم و بر این اساس در برخی مساجد و هیأت‌ها کارگاه تولید ماسک و دستکش راه اندازی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: بر این اساس یکی از سالن‌های اداره کل تبلیغات اسلامی به کارگاه تولید این محصول اختصاص یافت و صاحبان مؤسسه‌های قرآنی به صورت شیفت بندی در این کارگاه مشغول به فعالیت شدند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین نیروهای جهادی، طلاب و مبلغین علوم دینی تمام توان خود را برای خدمت به نیروهای کادر درمانی گذاشتند و در حوزه‌های مختلف خدمات شایسته ای ارائه دادند.

حجت الاسلام احمدی، گندزدایی محلات را یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت: ۱۱۰ هیأت مذهبی با ذکر یاحسین (ع) در این طرح شرکت کردند و در پاکسازی محلات، پارک‌ها، مراکز درمانی و اماکن پرتردد شبانه روز تلاش کردند.

این مسئول ادامه داد: در کنار همه این خدمات همزمان با راه اندازی پویش «در خانه بمانیم» به دلیل کاهش بار روحی و روانی که ترس از بیماری برای مردم ایجاد کرده بود با همکاری اداره فرهنگی شهرداری ۲ خط تلفن جهت مشاوره راه اندازی کردیم که به این منظور مشاورین از صبح تا شب پاسخگوی سوالات شهروندان و ارائه خدمات مشاوره‌ای به آنها بودند.

وی با بیان اینکه ستاد تبلیغات اسلامی به عنوان قرارگاه مواسات و همدلی استان کرمانشاه مشغول خدمت شد، بیان داشت: اولین بانک جامع اطلاعاتی خانوارهای نیازمند توسط قرارگاهی که در سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شده بود، جمع آوری شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: بر این اساس توسط این قرارگاه ۹۸۰۰ خانوار شناسایی شدند که اطلاعات آنها در اختیار سپاه استان و کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفت.

حجت الاسلام احمدی خاطر نشان‌کرد: در مرحله اول سپاه استان ۶ هزار بسته حمایتی را بین ۶ هزار خانوار توزیع کرد و همچنین ۳ هزار بسته دیگر به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز توسط خیرین به ۳ هزار خانوار اهدا شد.

وی گفت: در این شرایط سختی که بیماری کرونا بر استان حاکم کرده است اقدامات گروه‌های جهادی، سازمانها و ارگان‌های مختلف، مؤسسات قرآنی، هیأت‌ها و … که با جان و دل پای کار آمدند و به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند قابل تقدیر است‌.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار