ناظر گمرکات استان کرمانشاه از صادرات ۷۰۹ میلیون دلار کالا از طریق مرز‌های استان در چهار ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 30 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،خلیل حیدری گفت: در چهار ماهه امسال 709 میلیون و 360 هزار و 154 دلار کالا به وزن یک میلیون و 765 هزارو 673 تن از گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی یک درصد و از لحاظ ارزش 14 درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: 392 میلیون و 267 هزارو 527 دلار از کالاهای صادر شده در گمرکات کرمانشاه، پرویزخان و پاوه اظهار و صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش هفت درصد کاهش و از حیث وزن 9 درصد افزایش داشته است.

به گفته حیدری، سایر گمرکات کشور نیز در این مدت 317 میلیون و 92 هزارو 627 دلار کالا از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزن پنج درصد و از حیث ارزش شش درصد کاهش داشته است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را گوجه فرنگی، کولرهای آبی خانه، پنیر، رب گوجه فرنگی، روغن‌های سبک و فراورده های آن، بیسکویت، خربزه، هندوانه تازه، کاشی و سرامیک، کیسه پلاستیکی، سفره یکبار مصرف، رخام، ماست، ظروف ملامین، عنوان کرد و افزود: در این مدت 795 قلم کالا از مرزهای استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر کالاها به کشور عراق صادر می شود، یادآور شد:در چهار ماهه نخست امسال در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به 19 کشور صادرات قطعی صورت گرفته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار