محسن جهانشیر گفت: خانواده‌ها باید در کنار کلاس‌های متعددی که برای فرزندان خود در نظر می‌گیرند از ظرفیت مشاوره نیز برای تعالی آن‌ها بهره ببرند.
کد خبر: ۸۸۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 28 July 2020
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: رسیدن جامعه به بلوغ فکری برای بهره‌مندی از مراکز مشاوره در استان همدان ضرورت دارد.

به گزارش فارس، جهانشیر در جریان بازدید از مرکز مشاوره الوند به مناسبت هفته ازدواج اظهار کرد: امیدواریم مردم با بلوغ فکری در فرهنگ استفاده از مشاوره، زمینه زندگی سالم را در جامعه فراهم کنند.

وی ادامه داد: خانواده‌ها باید در کنار کلاس‌های متعددی که برای فرزندان خود در نظر می‌گیرند از ظرفیت مشاوره نیز برای تعالی آن‌ها بهره ببرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه امروز مشکل برخی از افراد خودبزرگ‌بینی و عدم توجه به استفاده از ظرفیت مشاوره است افزود: ریشه برخی مشکلات ما در حوزه آموخته‌ها از بدو تولد و دوران تحصیل است.

وی گفت: خوشبختانه در حال حاضر سازمان‌های مردم‌نهاد همدان اقدامات خوبی در فرهنگ‌سازی در این زمینه را در برنامه دارند که امید داریم این اهداف با قوت پیش رود.

در ادامه مدیر مرکز مشاوره الوند همدان گفت: مرکز مشاوره الوند از سال ۸۵ با ورود به بحث مشاوره کودکان کار خود را آغاز کرده و امروز افتخار خدمت‌رسانی به زوجین جوان در قبل، حین و بعد از ازدواج را با بهره‌گیری از اصول به‌روز مشاوره‌ای دارد.

داوود فتحی با بیان اینکه مشاوره‌های قبل از ازدواج جلوی بسیاری از طلاق‌ها را گرفته است گفت: زوجینی که این موضوع را پذیرفته‌اند در مشکلات می‌توانند راه حل را با مشاوره به دست آورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار