هادی بیگی‌نژاد با اشاره به اینکه حاکمیت به دنبال مبارزه با فساد است، اما برخی بخش‌ها همکاری لازم را بنا به دلایل مختلف در این حوزه ندارند بیان کرد: با این طرح تمام ارکان حاکمیت با جدیت بیشتری تخلف‌ها را بررسی خواهند کرد، چون اگر این برخورد صورت نگیرد باید هزینه بیشتری را تقبل کند.
کد خبر: ۸۸۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ 28 July 2020
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «سوت‌زنی فساد» راهی مطمئن برای مبارزه با فساد است گفت: با فساد در هر سطحی باید برخورد شود.

به گزارش فارس، بیگی‌نژاد با اشاره به راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی فساد اظهار کرد: با این طرح و گزارش فساد از سوی مردم می‌توان به نتایج امیدوارکننده‌ای در مبارزه با فساد دست یافت.

وی افزود: اخیرا در مجلس طرحی را با عنوان «سوت‌زنی فساد» امضا کردیم و به هیات رئیسه پیشنهاد شد تا اگر کسی فساد مالی را گزارش کند مبلغ قابل توجهی به عنوان پاداش دریافت کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: این موضوع در حال حاضر در کشور‌های دیگر در حال اجراست، سوال این است که ما چرا اینقدر دیر به فکر این کار افتادیم؟

وی با بیان اینکه با فساد هر کجا باشد باید برخورد شود به ویژه با فساد مسئولان که لازم است برخورد شدید باشد تصریح کرد: بسیاری از مواقع فردی در یک مجموعه‌ای که فساد در آن رخ می‌دهد کار می‌کند، اما برای حفظ شغل خود در مقابل تخلف سکوت می‌کند که اجرای طرح «سوت‌زنی» می‌تواند تقویت‌کننده انگیزه برای گزارش تخلف‌ها باشد.

بیگی‌نژاد با اشاره به اینکه حاکمیت به دنبال مبارزه با فساد است، اما برخی بخش‌ها همکاری لازم را بنا به دلایل مختلف در این حوزه ندارند بیان کرد: با این طرح تمام ارکان حاکمیت با جدیت بیشتری تخلف‌ها را بررسی خواهند کرد، چون اگر این برخورد صورت نگیرد باید هزینه بیشتری را تقبل کند.

وی ابراز امیدواری کرد با در دستور کار قرارگرفتن این طرح در مجلس و کاهش فساد شاهد افزایش رضایت مردم باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار