سیدسعید شاهرخی با بیان اینکه در استان همدان ۱۹۵ شرکت در زمینه علم و فناوری فعال و ۸۴۵ نفر نیز در این شرکت‌ها مشغول به کار هستند، گفت: ۴۵ شرکت دانش بنیان در استان همدان فعال بوده و برای هزار و ۴۵۵ نفر نیز ایجاد اشتغال کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ 26 July 2020
استاندار همدان با بیان اینکه سیاست محوری استان، حمایت از اشتغال و تولید است، گفت: ۱۹۵ شرکت در زمینه علم و فناوری در استان همدان با اشتغال ۸۴۵ نفر فعال است.

به گزارش مهر، شاهرخی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فنآوری رئیس جمهور برگزار شد بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در جهت توسعه استان همدان تاکید کرد و گفت: در استان همدان در ادامه سیاست‌های دولت، اولویت خود را حمایت از تولید، معیشت و حفظ اشتغال موجود قرار داده‌ایم.

وی گفت: مجموعه مدیریتی استان همدان از حواشی که منابع استان را تلف می‌کند به دور هستند و همراهی و همکاری خوبی بین آن‌ها برقرار است.

شاهرخی با بیان اینکه در راستای توسعه استان همدان با همکاری و همراهی تمام مجموعه‌ها، برای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال، سند راهبردی و عملیاتی تدوین کرده‌ایم، گفت: از اولویت‌های اساسی استان همدان در سند راهبردی و عملیاتی، توجه و برنامه‌ریزی در جهت ایجاد اشتغال، تقویت معیشت و حمایت از تولید، است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های خوبی در زمینه علم و فناوری در استان همدان وجود دارد، گفت: با توجه به ظرفیت دانشگاه‌های استان همدان زمینه برای هدایت فکری و رشد علمی آن‌ها فراهم است.

شاهرخی با بیان اینکه در استان همدان ۱۹۵ شرکت در زمینه علم و فناوری فعال و ۸۴۵ نفر نیز در این شرکت‌ها مشغول به کار هستند، گفت: ۴۵ شرکت دانش بنیان در استان همدان فعال بوده و برای هزار و ۴۵۵ نفر نیز ایجاد اشتغال کرده‌اند.

وی گفت: فناوری‌های برتر، جهش و شتاب گسترده‌ای در زمینه علم و فناوری به وجود آورده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار