رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عیسی جعفری نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۷۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶ 13 July 2020
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عیسی جعفری نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش تابناک همدان به نقل از ایرنا، «محمدباقر قالیباف» در پیامی اظهار کرد: مرحوم عیسی جعفری که در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توانسته بودند با رای مردم شریف شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ برای مرتبه دوم افتخار نمایندگی و وکالت آن را برعهده بگیرند، دارای شخصیتی مردم‌دار، متعهد و دلسوز بودند که در دوره هشتم مجلس در راستای پیگیری مشکلات و مطالبات مردم نیز خدمات فراوانی را در جهت توسعه منطقه عرضه داشتند.

وی افزود: اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه فقدان ایشان به مردم شریف شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ، نمایندگان محترم مجلس و بویژه خانواده گرانقدر و وابستگان ارجمند برای آن خدمتگزار فقید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

عیسی جعفری، نماینده بهار و کبودرآهنگ که از چند روز قبل به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود، امروز درگذشت

فاطمه رهبر نماینده مردم تهران، و محمد علی رمضانی دستک نماینده منتخب مردم شهرستان آستانه اشرفیه هم پیش از این بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

 طی روز‌های اخیر چند نماینده مجلس به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از رییس مجلس درخواست کرد به دلیل شیوع کرونا جلسات علنی و کمیسیون‌های مجلس برگزار نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار