مهدی حاج‌محمدی با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی در زندانبانی اصلاح و تربیت مددجویان است، گفت: خوب است که اهل کار نو و خلاقیت باشید و تمام امتیازات و ارفاقات باید در مسیر برنامه تربیتی باشد و اگر قرار است امتیازی لحاظ شود باید به کسی داده شود که مشغول است و می‌توان روی آن برنامه‌ریزی کرد.
کد خبر: ۸۷۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 12 July 2020
رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در دومین سفر استانی از زندان مرکزی همدان بازدید و با زندانیان این مرکز به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش تسنیم، حاج‌محمدی پس از این دیدار و بازدید، در جمع کارکنان زندان گفت: فلسفه و ماموریت اصلی در امر زندانبانی دستگیری از بندگان گرفتاری است که چند صباحی مهمان ما هستند.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در ادامه با درود به روح بلند شهید چیت سازیان، تصریح کرد: این شهید در همان مقطع دفاع مقدس در راستای فرهنگ سازی اهداف بلند انقلاب به زندان می‌آمدند.

وی ضمن درود به روح بلند شهید لاجوردی عنوان کرد: باید از آن بزرگوار کمک بگیریم و به زندانبانی افتخار کنیم.

حاج‌محمدی ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل زندان‌های همدان عنوان کرد: این مجاهدت‌ها در جهت فراهم ساختن زیرساخت‌هایی برای سلامت جسمی مددجویان که هدف اصلی تربیت آن‌ها است، می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی در زندانبانی اصلاح و تربیت مددجویان است، گفت: خوب است که اهل کار نو و خلاقیت باشید و تمام امتیازات و ارفاقات باید در مسیر برنامه تربیتی باشد و اگر قرار است امتیازی لحاظ شود باید به کسی داده شود که مشغول است و می‌توان روی آن برنامه‌ریزی کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها در پایان عنوان کرد: در این مسیر کار تربیتی خود را صاحب نقش بدانید و تاثیری که مامور مراقبت بر مددجویان دارد، شاید یک روحانی و فرد مبلغ نداشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار