جواد عاشوری در پایان تأکید کرد: مرغ منجمد با قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ نیز در بازار موجود است، شهروندان در صورت مشاهده تخلف واحد‌های صنفی به بارزسان اتحادیه مرغ و ماهی اعلام کنند.
کد خبر: ۸۷۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶ 04 July 2020
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه امروز ۵۱ تن مرغ گرم در بازار توزیع شده است گفت: در حال حاضر هیچ کمبود مرغ گرمی در بازار وجود ندارد.

به گزارش فارس، عاشوری با بیان اینکه امروز ۵۱ تن مرغ گرم توزیع شده و هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد اظهار کرد: در حال حاضر در بازار همدان قیمت مرغ را رصد می‌کنیم و واحد‌های صنفی بر اساس قیمت مصوب هر کیلو مرغ گرم را ۱۵ هزار تومان قیمتگذاری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در تمام نقاط شهر مرغ گرم با قیمت مصوب لازم‌الاجرا توزیع می‌شود افزود: هر شانه تخم مرغ برای مصرف‌کننده ۲۲ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و علاوه بر واحد‌های صنفی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز توزیع می‌شود.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه عصر روز پنجشنبه با توجه به تعطیلات پایان هفته برخی از واحد‌های صنفی مرغ گرم تمام کرده و موجودی خود را فروختند تصریح کرد: این به معنای کمبود این کالا در بازار نیست و به میزان سرانه مصرف مرغ توزیع می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: مرغ منجمد با قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ نیز در بازار موجود است، شهروندان در صورت مشاهده تخلف واحد‌های صنفی به بارزسان اتحادیه مرغ و ماهی اعلام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار