حسین افشاری از اضافه شدن چهار استخر شنا در همدان و مریانج خبر داد و افزود: به محض اینکه ستاد ملی کرونا اجازه بازگشایی استخر‌ها را صادر کند، این طرح‌ها بهره برداری می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵ 30 June 2020
فرماندار همدان از تحقق ۲۸ درصد‌ی تعهد اشتغال شهرستان در فصل بهار امسال خبر داد و گفت: در این مدت برای یک هزار و ۷۷۲ نفر شغل ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، افشاری در کارگروه امور اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری اظهار داشت: بر اساس سند اشتغال استان تا پایان امسال باید ۶ هزار و ۳۰۰ شغل در شهرستان همدان ایجاد شود.

وی به تمدید قرارداد اجاره مستاجران اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا قرارداد اجاره تمامی مستاجران تمدید می‌شود و هیچ صاحب خانه‌ای اجازه ندارد مستاجر خود را به دلیل پایان مهلت قرارداد خارج کند.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: براساس تصمیم گیری‌های جدید مبالغ اجاره بهای امسال در تهران ۲۵ درصد، کلانشهر‌ها ۲۰ درصد و سایر شهرستان‌ها ۱۵ درصد مبالغ قرارداد‌های سال گذشته افزایش می‌یابد.

افشاری از اضافه شدن چهار استخر شنا در همدان و مریانج خبر داد و افزود: به محض اینکه ستاد ملی کرونا اجازه بازگشایی استخر‌ها را صادر کند، این طرح‌ها بهره برداری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار