میلاد کریمی از توزیع همچنان یک هزار لیتر محلول ضدعفونی به صورت روزانه بین رانندگان تاکسی خبر داد و افزود: توزیع ماسک نیز در مورد توجه بوده است.
کد خبر: ۸۶۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ 30 June 2020
مدیرمعاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان از اعطای وام ۲ میلیون تومانی به ۴۰۰ راننده تاکسی در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، کریمی اظهار کرد: متاسفانه با شیوع بیماری کرونا متاسفانه رانندگان تاکسی بسیار متضرر شدند که سعی کردیم حمایتی از آن‌ها داشته باشیم تا کمی این مشکل جبران شود.

وی با اشاره به اعطای وام ۲ میلیون تومانی به رانندگان تاکسی در این مدت خاطرنشان کرد: به ۴۰۰ راننده این وام تعلق گرفت.

مدیر معاونت تاکسیرانی سازمان شهرداری همدان با اشاره به اینکه در سه مرحله بسته معیشتی بین رانندگان تاکسی توزیع شده است گفت: این بسته‌ها بین تمام رانندگان تاکسی ون توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه به ۲۵۰ نفر از رانندگان خودرو‌های خطی که مشکل معیشتی داشتند نظیر کمک راننده‌ها بسته‌های معیشتی توزیع شد عنوان کرد: با شیوع بیماری کرونا رانندگان تاکسی بسیار متضرر شدند و حمایت‌های ما آن‌ها را جبران نمی‌کند، اما سعی کرده‌ایم مشکلات کمتر شود.

کریمی با بیان اینکه متاسفانه با شیوع کرونا اغلب مردم با مشکلاتی مواجه شده‌اند و این تنها به تاکسی‌ها برنمی‌گردد خاطرنشان کرد: امیدوارم این بیماری هرچه سریع‌تر ریشه‌کن شود تا کمتر شاهد بروز مشکلاتی باشیم.

وی از توزیع همچنان یک هزار لیتر محلول ضدعفونی به صورت روزانه بین رانندگان تاکسی خبر داد و افزود: توزیع ماسک نیز در مورد توجه بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار