مسلم مخفی گفت: در این مدت بسیاری از مومنان خطه دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان چشم انتظار بازگشایی مجدد اقامه نماز وحدت بخش جمعه بودند، اما از آنجایی که سلامتی مردمی بسیار با اهمیت است امکان برگزاری وجود نداشت.
کد خبر: ۸۶۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 25 June 2020
معاون ارتباطات دفتر نماینده، ولی فقیه در استان همدان با اعلام برگزاری نماز جمعه این هفته در شهرستان همدان، گفت: جمعه این هفته به جز شهرستان‌های ملایر، نهاوند وتویسرکان در دیگر شهرستان‌های استان اقامه نماز جمعه را خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، مخفی با اشاره به تعطیلی نماز‌های جمعه در استان همدان در ایام گذشته، اظهار کرد: پس از شیوع کروناویروس و به منظور حفظ سلامتی مردم و تبعیت از دستورالعمل‌های و پروتکل‌های وزارت بهداشت و مصوبات ستاد کرونا از اسفند سال گذشته اقامه نماز جمعه در استان ممنوع شد.

وی افزود: در این مدت بسیاری از مومنان خطه دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان چشم انتظار بازگشایی مجدد اقامه نماز وحدت بخش جمعه بودند، اما از آنجایی که سلامتی مردمی بسیار با اهمیت است امکان برگزاری وجود نداشت.

مشاور رسانه‌ای نماینده، ولی فقیه در استان همدان با اعلام برگزاری نماز جمعه این هفته در شهرستان همدان، مطرح کرد: جمعه این هفته به جز شهرستان‌های ملایر، نهاوند وتویسرکان در دیگر شهرستان‌های استان اقامه نماز جمعه را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم برای ضدعفونی حسینه امام خمینی (ره) محل برگزاری نماز جمعه در همدان اندیشیده شده، گفت: در شهر همدان نماز جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اقامه خواهد شد.

مخفی با تأکید بر لزوم رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشت، خاطرنشان کرد: نمازگزاران عزیز ماسک، مواد ضدعفونی کننده، مهر و سجاده شخصی را به منظور رعایت بهداشتی فردی همراه خود داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار