سرهنگ رضا عزیزی بیان کرد: در سه ماهه گذشته چندین مورد سانحه فوتی در این استان رخ داده که ۹۵ درصد تصادف‌ها مربوط به رانندگان بومی بوده است.
کد خبر: ۸۶۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ 25 June 2020
رییس پلیس راه استان همدان گفت: تداوم موج شیوع کرونا و هشدار مسوولان، موجب خلوت شدن جاده‌ها و کاهش مسافرت‌ها شده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ عزیزی بیان کرد: همه گیری کرونا موجب کاهش شمار مسافرت‌ها در نوروز ۹۹ شد، اما در خرداد امسال شمار مسافرت‌ها نسبت به خرداد سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشت.

وی بیان کرد:، اما با ورود به تیرماه مجدد شاهد روند نزولی مسافرت‌ها و کاهش حجم ترافیک در مسیر‌های برون شهری بوده که امید می‌رود این وضعیت همچنان حفظ شود.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد یک سانحه فوتی در محور آورزمان بوده که بر اثر برخورد رخ به رخ یک دستگاه پیکان با کامیون راننده پیکان در دم جان باخت.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: انحراف به چپ پیکان به علت خستگی و خواب آلودگی راننده، عامل بروز این سانحه فوتی در محور آورزمان بوده است.

وی گفت: محور آورزمان نهاوند یکی از حادثه خیز‌ترین مسیر‌های برون شهری این استان به شمار می‌رود که هر ساله ۱۵ تا ۲۰ نفر در این مسیر جان خود را از دست می‌دهند.

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: چهار بانده کردن این مسیر در دستور کار اداره راهسازی قرار گرفته که اجرای این طرح در حوزه نهاوند به اتمام رسیده و در حوزه ملایر همچنان در دست اجرا است.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: در سه ماهه گذشته چندین مورد سانحه فوتی در این استان رخ داده که ۹۵ درصد تصادف‌ها مربوط به رانندگان بومی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار