مجید حمیدی گفت: با رضایت کامل خانواده مرحوم فرهاد کلبعلیان ۳۸ ساله که در اثر بیماری ریوی و نارسایی تنفسی دچار ضایعه مرگ مغزی شده بود، کبد و دو کلیه‌اش به چند بیمار نیازمند پیوند، زندگی دوباره بخشید.
کد خبر: ۸۶۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 23 June 2020
رئیس واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی همدان از اهدای اعضای دو بیمار مرگ مغزی به بیماران در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، حمیدی گفت: خانواده کلبعلیان از اهالی روستای نامیه شهرستان ملایر با اهدای اعضای بدن مرحوم فرهاد کلبعلیان که دچار ضایعه مرگ مغزی شده بود، به سه بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشیدند.

وی افزود: با رضایت کامل خانواده مرحوم فرهاد کلبعلیان ۳۸ ساله که در اثر بیماری ریوی و نارسایی تنفسی دچار ضایعه مرگ مغزی شده بود، کبد و دو کلیه‌اش به چند بیمار نیازمند پیوند، زندگی دوباره بخشید.

حمیدی همچنین گفت: خانواده محمودی از اهالی شهر ازندریان شهرستان ملایر نیز با اهدای اعضای بدن مرحوم محمد محمودی که دچار ضایعه مرگ مغزی شده بود، ایثار و گذشت را بار دیگر معنا کردند.

رئیس واحد فراهم آوری اعضا پیوندی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه ایثار این خانواده گرانقدر به سه بیمار نیازمند پیوند عضو، زندگی دوباره بخشید، عنوان کرد: با رضایت کامل خانواده مرحوم محمد محمودی ۱۸ ساله که در اثر سانحه تصادف دچار ضایعه مرگ مغزی شده بود کبد و دو کلیه این مرحوم به چند بیمار نیازمند پیوند زده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار