ماجرا از این قرار بود که در روز‌های قرنطینه و ایام نوروز در یکی از رسانه‌های خبری شهرستان همدان تحت عنوان «همدانستان» تصویری منتشر شد که نشان می‌داد هتل معروف «امیران» بدون توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به پذیرش گردشگر اقدام کرده است.
کد خبر: ۸۶۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ 22 June 2020
یکی از خبرنگاران همدان به دلیل انعکاس تخلفات رخ داده توسط یکی از هتل‌های معروف استان در زمان اوج بیماری کرونا، از سوی کارکنان این هتل مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، چند روز پیش یکی از خبرنگاران همدانی به دلیل انعکاس خبر تخلف یکی از هتلداران معروف آنهم در روز‌های اوج بیماری کرونا در استان مورد ضرب و شتم کارکنان این مجموعه قرار گرفت.

کارکنان هتل امیران به خبرنگار رسانه «همدانستان» که تخلف این هتل را منتشر کرده، حمله‌ور شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند. این خبرنگار در این حادثه از ناحیه گوش و گردن به شدت آسیب دیده است.

ماجرا از این قرار بود که در روز‌های قرنطینه و ایام نوروز در یکی از رسانه‌های خبری شهرستان همدان تحت عنوان «همدانستان» تصویری منتشر شد که نشان می‌داد هتل معروف «امیران» بدون توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به پذیرش گردشگر اقدام کرده است.

تصویر و خبرمنتشره در این رسانه نشان می‌داد که یک ماشین پلاک غیر‌بومی از هتل امیران خارج می‌شود و این گمان را در ذهن ایجاد می‌کرد که هتل امیران بدون توجه به شیوع کرونا و مصلحت عمومی صرفا به جیب خود و منافع شخصی می‌اندیشد.

اما بعد از گذشت مدتی از انتشار خبر خروج ماشین پلاک غیر همدانی از هتل، کارمندان هتل امیران با بررسی دوربین‌های مجموعه و جستجوی محلی خبرنگار رسانه مورد نظر را پیدا و در جلو درب منزل پدر همسر این خبرنگار مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

محمد حسین فرهادیان، خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی همدانستان درباره این حادثه اظهار داشت: در روز‌هایی که کرونا همه مراکز را تعطیل کرده بود و قانونا همه مراکز اعلام شده از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شده بودند، از هتل امیران ماشین پلاک غیر همدان بیرون آمد و من از این خوردو عکس گرفتم.

وی افزود: بعد از انتشار این خبر در پایگاه خبری همدانستان از طرف هتل توضیحاتی ارائه و ما نیز بر حسب وظیفه و حرفه خبری خود توضیحات آن مجموعه را انتشار و تصویر مذکور را حذف کردیم.

مدیر پایگاه خبری همدانستان بیان کرد: ما در رسانه خود قید کردیم که پیرو انتشار عکس در رابطه با خروج ماشین با پلاک غیر همدان از یکی از هتل‌های همدان، عوامل هتل امیران اطلاع دادند که همچنان قرنطینه در این هتل ادامه دارد و مسافری پذیرش نشده، اما پارکینگ هتل در اختیار تعدادی از آشنایان بوده است.

فرهادیان تصریح کرد: با وجود اینکه ما توضیحات هتل امیران را منتشر و عکس را نیز حذف کردیم، اما گویا این هتل باز هم تخلفاتی در دوران قرنطینه داشته به گونه‌ای که ناجا نیز اخطار لازم را به ان‌ها داده است.

مدیر و خبرنگار پایگاه خبری همدانستان عنوان کرد: چند روز پیش که در حال تعمیر آیفون خانه بودم چند نفر از مجموعه هتل امیران به ما نزدیک شدند و به سمت بنده لگد‌پراکنی و شروع به فحاشی، توهین و تهدید کردند.

وی افزود: چهار نفر به سمت بنده حمله‌ور شدند و جدای از توهین‌ها و فحاشی‌های کارکنان این هتل، به شدت مرا کتک زدند و از ناحیه گوش بسیار ضربه دیدم.

فرهادیان افزود: در زمان قرنطینه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان به دلیل برگزاری مراسم عروسی در هتل امیران، به این هتل به خاطر تخلفاتش هشدار داده و مدیر این مجموعه ناچار به تعهد در راستای عدم تکرار این تخلف شده بود.

وی با بیان اینکه قانون باید برای همه یکسان و افراد و هتلداران نیز باید قانون را رعایت کنند گفت: از رسانه‌ها در خواست دارم به شان و جایگاه رسانه، خبرنگار و حرفه خبری خود ارزش قائل باشند و نگذارند حرفه خطیر خبرنگاری لطمه ببیند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار