نماینده، ولی فقیه در استان همدان افزود: امروز در مبارزه با فساد با هیچ کس تعارف وجود ندارد و این روحیه باید تقویت شود و از رسانه‌های برای تبلیغ این کار باید استفاده شود.
کد خبر: ۸۶۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 22 June 2020
نماینده، ولی فقیه در استان همدان گفت: رویکرد مبارزه با فساد و تطهیر درونی قوه قضائیه سبب امیدواری مردم به اجرای عدالت شده است.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله حبیب الله شعبانی در دیدار با رئیس کل و معاونان اداره کل دادگستری همدان، کار قضاوت را کار بسیار سختی عنوان کرد و اظهار داشت: قضاوت در رفع مشکلات و تشخیص دادن حق آن‌هم با پیچیدگی‌هایی که امروز با آن مواجه هستیم بسیار سخت است.

وی با اشاره به رویکر قوه قضائیه بعد از حضور آیت الله رئیسی، عنوان کرد: تغییر درونی که علاوه بر مبارزه با مفساد در همه جا در حال رخ دادن است ضمن ایجاد امیدواری، یک تطهیر درونی نیز در قوه قضائیه ایجاد کرده است.

امام جمعه همدان قوه قضائیه را پناهگاه مظلومان دانست و تاکید کرد: اینجا جایی است که مردم به امید حل مشکلاتشان در آن حضور پیدا می‌کنند و لذا باید به مردم امید دهیم و حتی این امید باید پررنگ‌تر از قبل باشد.

وی با تقدیر از رویکرد جدید مبارزه با فساد در دستگاه قضا، مطرح کرد: باید مراقب باشیم مبارزه با فساد به تقویت اعتماد عمومی بیانجامد نه سلب اعتماد عمومی، بنابراین باید به مردم گفته شود که نظام با هیچ کس در مباحث فساد تعارف ندارد و این رویکرد قوه قضائیه و نظام است.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان افزود: امروز در مبارزه با فساد با هیچ کس تعارف وجود ندارد و این روحیه باید تقویت شود و از رسانه‌های برای تبلیغ این کار باید استفاده شود.

وی خواستار همکاری دستگاه قضا با ستاد امر به معروف شد و گفت: در نزدیکی دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف هستیم که خوب است در حوزه مشکلاتی که در این زمینه با آن مواجه هستیم دستگاه فضا ورود داشته باشد.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه کار قضاوت کار حساسی است، افزود: متاسفانه برخی برای هر اتفاق کوچکی به دادگستری مراجعه کرده و شما را با هجوم پرونده‌ها مواجه می‌کنند.

وی بیان کرد: می‌توان با فرهنگ سازی مقداری از این مراجعات را با فرهنگ بخشش آشنا کرد و به جای حضور در دادگاه هر فردی در مسیر بخشش و گذشت قدم بردارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار