مراد ناصری با بیان اینکه بحران کرونا به مراتب سخت‌تر از هر بحرانی است، افزود: از آنجایی که این بحران جهانی شده داریم به آن عادت می‌کنیم، اما متأسفانه در نهاوند به جای عادت شرایط را عادی کردیم و این یعنی خطر.
کد خبر: ۸۶۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 22 June 2020
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: بحران کرونا به مراتب سخت‌تر و خشن‌تر از هر بحرانی است و عادی کردن شرایط کرونا کار اشتباهی است، ما در نهاوند نگران خود کرونا نیستیم، مشکل اصلی ما رعایت نکردن بهداشت فردی و پروتکل‌های بهداشتی است.

به گزارش ایسنا، ناصری در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان نهاوند، بیان کرد: خطر کرونا جدی است و افرادی که به مراسم عزا و عروسی دیگران می‌روند مطمئن باشند، بهای سنگینی بابت این کار خود پس می‌دهند

وی با بیان اینکه بحران کرونا به مراتب سخت‌تر از هر بحرانی است، افزود: از آنجایی که این بحران جهانی شده داریم به آن عادت می‌کنیم، اما متأسفانه در نهاوند به جای عادت شرایط را عادی کردیم و این یعنی خطر.

ناصری با اشاره به اینکه تمام مدیران و پرسنل ادارات، الزامی است از ماسک استفاده کنند، افزود: باید بپذیریم در شرایط کرونا، شرایط خیلی خاص است، خطر کرونا بسیار جدی است، مردم اگر بدانند و باور کنند با همان ماشینی که در مراسم عروسی شرکت می‌کنند با همان ماشین روانه باغ بهشت خواهند شد، بحران و خطر کرونا را جدی خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه به یک تیم بازرسی توانمند و پای کار برای نظارت در شرایط بحران نیاز داریم، اظهار کرد: بخشداران، دهیاران را پای کار بیاورند تا بحران‌ها مدیریت شود و از امروز به مدت سه هفته، هر روز سه اداره برای اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی خطر کرونا به مردم برنامه‌ریزی شود و اطلاع رسانی پیام خطر کرونا را باید جدی گرفت.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه باید از ظرفیت رسانه‌ها برای هشدار و اطلاع رسانی به مردم استفاده شود و اصحاب رسانه به طور جدی‌تر ورود کنند، یادآور شد: رسانه‌ها از طریق پزشکان علائم هشدار را به مردم گوشزد کرده و نکات بهداشتی و علائم و پیشگیری‌های جدی را به مردم آموزش دهند و بیان کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار