کد خبر: ۸۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵ 30 August 2015

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد گفت: تخصیص حق‌آبه راه حل رفع معضل کمبود آب شهر جدید هشتگرد است.

به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، محمدرضا توکلی در مراسم افتتاحیه پنج هزار مسکن مهر شهر جدید هشتگرد که امروز(هفت شهریور)، با حضور عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، شهردار شهرجدید هشتگرد، فرماندار ساوجلاغ و جمعی از مسئولان دستگاه های خدمت رسان برگزارشد، اظهارکرد: درمجموع ساخت 50 هزار واحد مسکن مهر در شهرجدید هشتگرد تصویب شد که از این تعداد با پرداخت تسهیلات بانکی، ساخت 49 هزار واحد آنها اجرایی شده است.

وی افزود: امروز شاهد افتتاح پنج هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد هستیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام واحدهای مسکن مهر دراین شهر تا پایان سال 94 به بهره برداری برسد.

این مقام مسئول در ادامه از تامین امکانات زیرساختی برای مسکن مهر شهرجدید هشتگرد سخن به میان آورد و گفت: در حال حاضر پنج هزار مسکن مهر در این شهر آماده بهره برداری است اما متاسفانه به دلیل نداشتن انشعابات امکان تحویل آنها وجود ندارد.

توکلی تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از متقاضیان هزینه تامین انشعابات و امکانات زیرساختی را به دستگاه‌های خدمت‌رسان پرداخت کرده‌اند اما تا کنون اقدام قابل توجهی از سوی این دستگاه‌ها برای تامین امکانات صورت نگرفته است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد تصریح کرد: متاسفانه ساکنان سایت‌های مسکن مهر هشتگرد با مشکلاتی چون کمبود آب، نداشتن تصفیه خانه فاضلاب، کمبود فضای بهداشتی - درمانی و فضای سبز مواجه هستند که رفع این معضلات به تخصیص یارانه مسکن مهر نیاز دارد.

وی اضافه کرد: چاه آب‌های موجود پاسخگوی جمعیت 700 هزار نفری این شهر نیست و به دلیل کمبود آب 100 هکتار از فضای سبز شهر از بین رفته است.

این مقام مسئول گفت: برای رفع معضل کم آبی در شهر جدید هشتگرد باید حق آبه به این شهر تعلق بگیرد که تحقق این مهم توجه بیش از پیش مسئولان را می‌طلبد.

وی در ادامه از وضعیت فضای آموزشی سخن به میان آورد و افزود: علی رغم وجود چنین مشکلاتی خوشبختانه سایت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد با کمبود فضای آموزشی مواجه نیست و مدارس موجود پاسخگوی جمعیت حاضرخواهد بود.

این مقام مسئول در پایان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی چهار مدرسه در این شهر به بهره برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار