محمدرضا فیضی‌منش با اشاره به طراحی فضا‌های بازی و مجموعه‌های بازی در پارک‌ها، خاطر نشان کرد: ایجاد فضا‌های بازی استانداردی که بتواند هوش هیجانی کودکان را تقویت کند، شهروندانی با دقت در انجام امور را تربیت خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ 31 May 2020
شهردار منطقه ۳ همدان از بهره‌برداری پنج مجموعه بازی با اعتبار ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این منطقه خبر داد.

به گزارش مهر، فیضی‌منش با اشاره به برنامه‌های شهر دوستدار کودک از طراحی و راه‌اندازی پنج مجموعه بازی در پنج پارک منطقه ۳ شهرداری همدان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد و اظهار کرد: تا پایان سال جاری بازسازی و مرمت ۱۸ پارک را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به پارک‌های موجود در سطح این منطقه و مجموعه‌های بازی که در آن‌ها در نظر گرفته شده است بیان کرد: از اسفندماه سال گذشته و با سپری شدن سه ماه، شهرداری منطقه ۳، توانست پنج مجموعه بازی در پارک جعفر طیار، نیلوفر، گلچین، نسترن و بوستان شهید مدنی را خریداری و نصب کند.

شهردار منطقه ۳ همدان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مورد توجه از سوی شهرداری، تمرکز بر حقوق کودکان به عنوان شهروند و ارتقای شهر دوستدار کودک است بر لزوم تقویت عنوان شهر دوستدار کودک در همدان تأکید کرد و گفت: با توجه به نقش اثرگذار بازی در زندگی کودکان و جایگاهی که در سلامت و روان آن‌ها دارد، توجه به مهم از سوی مدیریت شهری از اقدامات ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به طراحی فضا‌های بازی و مجموعه‌های بازی در پارک‌ها، خاطر نشان کرد: ایجاد فضا‌های بازی استانداردی که بتواند هوش هیجانی کودکان را تقویت کند، شهروندانی با دقت در انجام امور را تربیت خواهد کرد.

فیضی‌منش افزود: با توجه به اینکه طراحی مجموعه‌های بازی باید از استاندارد‌های لازم برخوردار باشد در این مجموعه‌های بازی سعی شده به عنصر رنگ و طراحی گرافیک‌های بصری توجه ویژه شود که این موضوع می‌تواند حس شادمانی و مفرحی را برای کودکان ایجاد کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار