عملیات اجرایی توسعه شبکه و نصب انشعابات فاضلاب شهرستان اسدآباد به طول ۷ کیلومتر از ابتدای سالجاری در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۵۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ 29 May 2020
عملیات اجرایی توسعه شبکه و نصب انشعابات فاضلاب شهرستان اسدآباد به طول ۷ کیلومتر از ابتدای سالجاری در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، مدیر امور آبفای اسد آباد با اعلام این خبر گفت: با توجه به ارتباط مستقیم بین دفع بهداشتی فاضلاب منازل با سلامت و بهداشت شهروندان، شرکت آبفا تکمیل شبکه فاضلاب شهر را در دستور کار قرار داده که در فروردین ماه سال جاری با اخذ مجوز حفاری از شهرداری و تعیین پیمانکار مربوطه عملیات توسعه شبکه فاضلاب و نصب انشعابات مربوطه با سه پیمانکار در سطح شهر آغاز شده است.

علی اکبر رحمانی افزود: عملیات اجرایی توسعه شبکه و نصب انشعابات فاضلاب شهرستان اسدآباد به طول ۷ کیلومتر و به قطر ۲۵۰ میلی متر در محدوده بلوار سردار شهید سلیمانی و کوچه‌های منشعب، محله اسلام آباد، محله محمود بیگی، کوچه‌های منشعب از خیابان صاحب الزمان شرقی و برخی از کوچه‌های مرکز شهر می‌باشد که با اخذ کلیه مجوز‌ها قانونی، توسط شرکت‌های پیمانکار در حال اجرا میباشد که متعاقب آن انشعابات فاضلاب مشترکین پس از انجام عملیات لوله گذاری و احداث آدم رو‌ها نصب خواهد شد.

وی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده شده جهت این پروژه بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال می‌باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار