کد خبر: ۸۵۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ 29 May 2020
 

امام جمعه موقت رودبارجنوب گفت: مجوز صادرات رب گوجه فرنگی در اردیبهشت، نوش دارویی بعد از مرگ سهراب بود و مسئولان برای خسارت ندیدن کشاورزان در سال آینده از امروز برنامه ریزی کنند.

تابناک/ ذذذحجت الاسلام رئیسی، امام جمعه موقت شهرستان رودبارجنوب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان رودبار جنوب با بیان اینکه ترس به خاطر مسائل دنیوی و نداشتن ثروت، مذمت و سرزنش شده؛ ولی ترس از خدا و معاد سفارش شده است، گفت: ترس از خدا یعنی ترس از عظمت خدا و او  را شاهد و ناظر بر اعمال دیدن است. 

او افزود: کسی که ترس از خدا دارد در فضای مجازی، مواظب بندگی خدا است و او را در همه امور ناظر می‌بیند.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه ترس دیگری که مدح شده، ترس از عاقبت است، بیان کرد: انسان‌های زیادی بودند که اول در مسیر بندگی خدا بودند؛ ولی در آخر عاقبت به خیر نشدند و روز قیامت همه اسرار و مسائل پنهانی آشکار می‌شوند که باید از آن روز نیز ترسید. 

او گفت:حدود ۹۰ سال پیش تخریب قبور مطهر ائمه بقیع (ع)  از سوی وهابیت با تفکرات افراطی رخ داد. 

امام جمعه موقت شهرستان رودبارجنوب بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی( مدظله العالی) خطاب به جوانان فرمودند: نباید توصیه امام راحل را فراموش کنند و باید هر چه فریاد دارند بر سر آمریکا بکشند. 

او با بیان اینکه مجوز صادرات رب گوجه فرنگی در روز‌های آخر اردیبهشت، نوش دارویی بعد از مرگ سهراب بود، گفت: مسئولان مربوطه باید از همین امروز برای سال آینده برنامه ریزی کنند تا کشاورزان ما دچار خسارت نشوند. 

حجت الاسلام رئیسی حرکت نفتکش‌های ایران به کشور ونزوئلا با پرچم کشورمان را  نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد. 

 او به آغاز کار مجلس یازدهم نیز اشاره کرد و گفت: این مجلس باید انقلابی بماند و جلوی نفوذ و فساد را بگیرد و قوانینی را تصویب کند که معیشت مردم را تامین کند.

امام جمعه موقت شهرستان رودبار جنوب افزود: طلوع انقلاب اسلامی در ایران، فصل جدیدی در مبارزات مردم فلسیطن را رقم زد و اولین گام کشور ما بیرون راندن صهیونیست‌ها از کشور بود و حتی سفارت رژیم صهیونیستی تبدیل به سفارت فلسطین شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار