مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان ایلام ؛
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام از تشکیل گروه های واکنش سریع اطفای حریق در منابع طبیعی ایلام برای فصل تابستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 29 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام، رضا احمدی اظهار کرد: با توجه به پوشش گیاهی مناسب در عرصه های جنگلی و احتمال وقوع حریق، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام اقدام به تشکیل گروه های آموزش دیده واکنش سریع برای مقابله با آتش سوزی های احتمالی کرده است.

وی افزود: این گروه ها به تمام لوازم انفرادی و گروهی مبارزه با آتش سوزی مجهز شده اند که در هنگام حریق به صورت حرفه ای و تخصصی با رعایت اصول ایمنی اقدام به خاموش کردن آتش می کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایلام مردمی بسیار طبیعت دوست هستند و برای جنگل اهمیت و ارزش قائل و دلسوز طبیعت هستند، گفت: با شروع فصل گرما عرصه‌های جنگلی و مراتع در معرض حریق بوده و همچنین عامل انسانی نیز یکی دیگر از مهمترین عوامل حریق در عرصه‌های منابع طبیعی است.

احمدی تصریح کرد: بارندگی های سال قبل و فراهم آمدن شرایط مناسب برای رشد پوشش گیاهی از یک سو و گرم شدن هوا از سوی دیگر، منجر می شود امکان خطر وقوع حریق احتمالی در عرصه‌های طبیعی به ویژه در سطح مراتع افزایش یابد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار