وهب مختاران گفت: با توجه به شرایط استان همدان، اجازه بازگشایی آموزشگاه‌های استان داده شد که در این بازگشایی، رعایت کامل موازین بهداشتی و تعداد مناسب کارآموزان جزء شروط اصلی لحاظ شده است.
کد خبر: ۸۵۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷ 28 May 2020
مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان همدان گفت: سال آموزشی جدید ۵۰۰ رشته در کل استان همدان به کارآموزان ارائه می‌شود که کارآموزان بدون هیچ گونه نگرانی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند در آموزشگاه‌ها ثبت نام کرده و از کلاس‌ها بهره‌مند شوند.

به گزارش ایسنا، مختاران درباره آغاز فعالیت آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در سطح استان، مطرح کرد: بازگشایی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در سطح کشور براساس آخرین وضعیت بهداشتی و سلامتی استان‌های موردنظر از لحاظ وضعیت سفید، زرد یا قرمز بودن و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی مصوب شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط استان همدان، اجازه بازگشایی آموزشگاه‌های استان داده شد که در این بازگشایی، رعایت کامل موازین بهداشتی و تعداد مناسب کارآموزان جزء شروط اصلی لحاظ شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان تأکید کرد: آموزش‌های مجازی همچنان در این مجموعه ادامه دارد و بازگشایی آموزشگاه‌ها فقط برای رفع اشکال است و برخی از کلاس‌های عملی نیز باید برگزار شود.

وی بیان کرد: در سال جدید، ۵۰۰ رشته پرمخاطب که مورد اقبال عمومی قرار دارد توسط فنی و حرفه‌ای در کل استان ارائه شده است.

مختاران درباره نرخ شهریه دوره‌های آموزشی سال جدید نیز گفت: نرخ شهریه‌ها سالانه و کشوری بوده و براساس مناطق و درجه بندی اعلام می‌شود که تاکنون نرخ جدید اعلام نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار