شهید مهراب مرادی در ۵ خرداد ماه امسال بعد از ۳۲ سال تحمل دردو رنج ناشی از جراحات جانبازی ندای حق را لبیک گفته و به جمع شهدای دارالایمان همدان پیوست.
کد خبر: ۸۵۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹ 26 May 2020
جانباز ۷۰ درصد همدانی مهراب مرادی پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جانبازی، به جمع شهدای دارالجهاد پیوست.

به گزارش تسنیم، جانباز ۷۰ درصد مهراب مرادی از جانبازان شیمیایی استان همدان بود که در ۱۳ فروردین سال ۱۳۶۷ در منطقه دیاره عراق از ناحیه چشم، پوست و دستگاه تنفسی به درجه جانبازی نائل آمد.

 وی متولد سال ۱۳۴۸ بوده و دارای دو فرزند پسر و یک فرزند دختر است. این رزمنده جانباز در سال ۶۷ به عنوان پاسدار افتخاری در زمره رزمندگان و بسیجیان لشگر ۳۲ انصارالحسین (ع) قرار گرفت.

شهید مهراب مرادی در ۵ خرداد ماه امسال بعد از ۳۲ سال تحمل دردو رنج ناشی از جراحات جانبازی ندای حق را لبیک گفته و به جمع شهدای دارالایمان همدان پیوست.

فردا ساعت ۱۰ صبح پس از اقامه نماز در باغ بهشت همدان، پیکر وی در گلزار شهدا و در جوار دیگر شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس به خاک سپرده می‌شود. به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه ویژه‌ای برای تشییع و بزرگداشت وی برگزار نمی‌شود.

شهید مرادی دومین فرزند شهید خانواده به شمار می‌آید. برادر دیگر وی، شهید نعمت الله مرادی متولد سال ۴۴ بوده است که در ۱۴ شهریور سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۲ در منطقه حاجی عمرانی ردای شهادت برتن کرد.

این شهید معزز نیز در کسوت پاسدار وظیفه در لشگر ۳۲ انصارالحسین (ع) خدمت کرده و هم اکنون از وی نیز یک فرزند پسر به یادگار مانده است. شهید نعمت الله مرادی از شهدای مفقود الاثر استان همدان به شمار می‌رفت که پیکر وی در سال ۷۰ در جریان عملیات تفحص شهدا، شناسایی شده و به وطن بازگشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار