مدیر معاونت تاکسیرانی حمل و نقل و بار و کالای شهرداری همدان از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین رانندگان تاکسی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷ 25 May 2020
مدیر معاونت تاکسیرانی حمل و نقل و بار و کالای شهرداری همدان از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین رانندگان تاکسی در همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛ میلاد کریمی از توزیع بسته‌های معیشتی بین رانندگان تاکسی در همدان خبر داد و اظهار کرد: با تلاش شهردار و قولی که داده بودیم در حمایت از اقشار متأثر از شیوع ویروس کرونا، به توزیع بسته‌های معیشتی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اقدام کردیم.

وی از تهیه و توزیع ٣٠٠ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال خبر داد و گفت: این اقلام بین رانندگان تاکسی که مدت بیشتری را به خاطره شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از آن بیکار بودند، توزیع شد.

مدیر معاونت تاکسیرانی حمل و نقل و بار و کالای شهرداری همدان با اشاره به اینکه این اقلام به صورت توزیع حواله در اختیار رانندگان قرار گرفت افزود: با تمام توان سعی در ارائه خدمات بهتر به مردم و حمایت از رانندگان هستیم.

وی بیان کرد: با توجه به اجرای سهمیه‌بندی وانت بار‌های تک‌سوز و دوگانه‌سوز در سال ٩٨، مالکان وانت بار‌ها برای بهرمندی از سهمیه سوخت تشویقی در اسرع وقت به آدرس www.utcms.ir مراجعه، و برای جلوگیری از تضییع حقوق خود اقدام به ثبت نام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار