حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی بیان کرد: آزادی قدس از اهداف بلند جریان مقاومت به ویژه شهید بزرگوار سپهبد سلیمانی بوده به همین علت قدس را به عنوان راه شهدا معرفی کرده‌اند و امروز نیز هدف راه مقاومت حفظ و زنده نگه داشتن آرمان‌های شهدا با عنوان «القدس درب الشهدا» مطرح شده است و امیدواریم تمام کسانی که به روز قدس توجه دارند در فضای مجازی با هشتگ‌های خود این مسئله را زنده نگه دارند.
کد خبر: ۸۵۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳ 22 May 2020

نماینده، ولی فقیه در استان همدان گفت: آزادی قدس از اهداف بلند جریان مقاومت به ویژه شهید بزرگوار سپهبد سلیمانی بوده به همین علت قدس را به عنوان راه شهدا معرفی کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با بیان اینکه روز قدس یکی از یادگاران بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که قدس را جزء مسائل اصلی جهان اسلام معرفی کرده‌اند، افزود: امروز قدس محور مقاومت و مرکز تقابل بین جبهه مقاومت و جبهه استکباری است و در واقع قدس مرکز تقابل جبهه مستضعفین و مستکبرین است به همین علت اهمیت زیادی دارد همچنین قدس قبله اول مسلمان جهان بوده و از جایگاه رفیعی در میان آنان برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به شناختمان از رژیم اشغالگر اسرائیل تنها راه نجات و آزادی قدس "مقاومت" است و انتظار بر این است که کشور‌های اسلامی مراقب باشند روابط خودشان را با اسرائیل عادی نکنند چراکه دشمن به سمت عادی‌سازی روابط حرکت می‌کند و طبیعی است که باید در این فضا مراقب باشیم آرمان‌های قدس شریف فراموش نشده و مسئله اشغال فلسطین نیز امری عادی تلقی نشود.

امام جمعه همدان ضمن اشاره به عدم برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس به علت شیوع کروناویروس اظهار کرد: حفظ آرمان‌ها و اهداف بلند قدس بسیار با اهمیت است به همین علت امسال می‌توان با برنامه‌های جایگزین در فضای مجازی اعلام حمایت از فلسطین و همبستگی با جریان مقاومت خیلی برجسته مطرح شود.

شعبانی موثقی بیان کرد: آزادی قدس از اهداف بلند جریان مقاومت به ویژه شهید بزرگوار سپهبد سلیمانی بوده به همین علت قدس را به عنوان راه شهدا معرفی کرده‌اند و امروز نیز هدف راه مقاومت حفظ و زنده نگه داشتن آرمان‌های شهدا با عنوان «القدس درب الشهدا» مطرح شده است و امیدواریم تمام کسانی که به روز قدس توجه دارند در فضای مجازی با هشتگ‌های خود این مسئله را زنده نگه دارند.

وی خاطر نشان کرد: امسال نخستین سالی است که از حضور سردار سلیمانی بی‌بهره هستیم و وی به عنوان شهید مقاومت شناخته شده و از ارزش والایی برخوردار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار