سیدمرتضی بختیاری گفت: در سیل سال گذشته در استان همدان بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکونی مددجویان خسارت دید که ۱۱۰۰ مورد نیازمند بازسازی بود.
کد خبر: ۸۵۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷ 22 May 2020
رییس کمیته امداد با اشاره به ضرورت توانمندسازی و خودکفایی مددجویان از اعطای ۴۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در زمینه اشتغال مددجوان در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، مراسم افتتاح و واگذاری ۴۰۰ واحد مسکونی به مددجویان سیل‌زده در استان همدان با حضور رئیس کمیته امداد و استاندار و مدیرکل کمیته امداد همدان برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در حاشیه افتتاح این واحد‌ها با گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی قدس گفت: در سیل سال گذشته در استان همدان بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکونی مددجویان خسارت دید که ۱۱۰۰ مورد نیازمند بازسازی بود.

وی با اشاره به اینکه ۵۰۰ واحد آسیب‌دیده از سیل، سال گذشته بازسازی و تحویل مددجویان شد، افزود: امروز نیز به صورت همزمان ۴۰۰ واحد به بهره‌برداری رسید و مابقی واحد‌ها نیز تا تیرماه افتتاح می‌شود.

بختیاری با اشاره به ضرورت توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تاکید کرد: امسال ۴۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در زمینه اشتغال اعطا می‌شود و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات نیز در زمینه اشتغال روستایی در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، بختیاری با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌ها امسال باید ۲۰۰ هزار شغل برای مددجویان ایجاد شود، تصریح کرد: سال گذشته ۱۷۵ هزار و ۹۰۰ شغل از سوی کمیته امداد ایجاد شد که بر این اساس این نهاد ۴۰ درصد ایجاد اشتغال کشور را به خود اختصاص داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار