مدیرکل بهزیستی استان
جلسه شورای اداری بهزیستی استان با محوریت راه اندازی مراکز مثبت زندگی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ 22 May 2020
مدیرکل بهزیستی استان در اولین جلسه شورای اداری در سال ۹۹ که با محوریت راه اندازی مراکز مثبت زنگی برگزار شد گفت: مراکز مثبت زندگی محور سلامت اجتماعی در محلات خواهند بود. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، حمیدرضا الوند با اشاره به قانون برنامه ششم توسعه و تکالیف قانونی پیش بینی شده برای سازمان بهزیستی گفت: مراکز مثبت زندگی می‌توانند ضمن محور شدن در بحث سلامت اجتماعی خدمات سازمان را در مناطقی که تراکم جمعیتی بیشتری از مددجویان در آن‌ها وجود دارد ارائه کنند و از این طریق گامی برای تکریم مناسب‌تر مددجویان برداشته شود. 
 
الوند خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های بعمل آماده قریب به ۶۰ مرکز مثبت زندیگ در ساسر استان راه اندازی خواهد شد و ان شاء اله در هفته بهزیستی مورد بهره برداری قرار می‌گیرند. 

مدیرکل بهزیستی استان افزود: با توجه به تاکیدات رئیس سازمان بهزیستی کشور برای راه اندازی این مراکز در بازه زمانی تعیین شده، می‌مسئولان و کارشناسان بهزیستی استان با کار جهادی مقدمات راه اندازی مراکز را فراهم نمایند. 

حمیدرضا الوند گفت: تمامی خدمات این مراکز در بستر وب و بصورت الکترونکی ارائه می‌شود و مقدمات اجرایی شدن این اقدامات که در راستای شفاف سازی هم بوده است فراهم شده است. 

رئیس کمیته پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری‌های واگیردار بهزیستی استان گریزی نیز به اقدامات اداره کل بهزیستی استان در بحث بیماری کرونا زد و گفت: باتوجه به پیش بینی‌های وزارت بهداشت مبنی بر اوج گیری دوباره شیوع بیماری کرونا، ضروری است تمامی پروتکل‌های بهداشتی با دقت اجرا شوند و کار در نظر گرفتن بخش‌های مجزای قرنطینه برای تمامی مراکز با جدیت دنبال شود.
 
مراکز مثبت زندگی محور سلامت اجتماعی در محلات خواهند بود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار