علی خاکسار درباره فعالیت تأسیسات اقامتی استان همدان در روز‌های پیش رو نیز گفت: تمامی مراکز اقامتی استان همدان به جز خانه مسافر‌ها مجاز به فعالیت هستند و هیچ‌گونه ممنوعیتی برای پذیرش مسافر ندارند.
کد خبر: ۸۵۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ 21 May 2020
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از آغاز فعالیت و بازگشایی مراکز تفریحی روباز و طبیعت گردی در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، خاکسار اظهار کرد: مراکز طبیعت گردی و تفریحی رو باز مانند پارک‌ها، بوستان‌ها و روستا‌های هدف گردشگری مجاز به فعالیت هستند و مردم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه اماکن تاریخی و موزه‌های استان کماکان همانند قبل تعطیل هستند، گفت: مراکز تفریحی رو باز و طبیعت‌گردی نیز ملزم به رعایت کامل و جدی پروتکل‌های بهداشتی هستند و مردم نیز باید نکات بهداشتی را در این مکان‌ها رعایت کنند.

خاکسار درباره فعالیت تأسیسات اقامتی استان همدان در روز‌های پیش رو نیز گفت: تمامی مراکز اقامتی استان همدان به جز خانه مسافر‌ها مجاز به فعالیت هستند و هیچ‌گونه ممنوعیتی برای پذیرش مسافر ندارند.

وی درباره پذیرش مسافر به استان در تعطیلات عید فطر بیان کرد: از نظر وزارت میراث فرهنگی کشور و کمیته گردشگری ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ گونه ممنوعیتی در پذیرش مسافر وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار