سردار بخشعلی کامرانی صالح خاطرنشان کرد: ۲۲۵ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق سال گذشته در این استان کشف و ضبط شد که ۱۸ درصد نسبت به سال ۹۷ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۵۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 19 May 2020
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: عوامل پلیس آگاهی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت موفق به کشف یک میلیون و ۶۱۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهر شدند.

به گزارش ایرنا، سردار کامرانی صالح بیان کرد: به دنبال کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع اقلام قاچاق در یک واحد صنفی بررسی صحت این خبر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تیمی از پلیس آگاهی به همراه کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل حضور یافته و در بازرسی از این سیگار خارجی قاچاق به همراه ۱۰۶ کیلوگرم تنباکو و ۱۵ هزار و ۹۰۰ عدد ژیلت خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده حدود ۷۰۰ میلیون تومان برآورد شده است اظهار داشت: اموال کشف شده به اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی منتقل شده و پرونده در اختیار تعزیرات حکومتی همدان قرار گرفت.

سردار کامرانی صالح خاطرنشان کرد: ۲۲۵ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق سال گذشته در این استان کشف و ضبط شد که ۱۸ درصد نسبت به سال ۹۷ درصد افزایش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار