۲ هزار و ۴۰۰ سارق سال ۹۸ در استان همدان دستگیر شدند که از این تعداد ۳۶۰ تن سارق حرفه‌ای و دارای سوابق متعدد سرقت بودند.
کد خبر: ۸۵۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ 18 May 2020
رییس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان گفت: پنج دستگاه خودروی سرقتی و اوراق شده از منزل یک متهم در همدان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ کارآگاه علی اسدبیگی اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت خودرو، بررسی این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: به دنبال بررسی دوربین‌های مدار بسته واقع در پیرامون محل‌های سرقت مشخص شد که فردی با استفاده از یکدستگاه خودروی سواری پراید پلاک مخدوش، اقدام به سرقت این خودرو‌ها کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: با انجام یکسری کار‌های اطلاعاتی و به کارگیری شگرد‌های خاص پلیسی این سارق شناسایی شد که با هماهنگی مقام قضایی، ماموران وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ اسدبیگی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه پراید مسروقه اوراق شده، یک دستگاه خودرو نیم اوراقی، وسایل و تجهیزات خودرو، اسناد و مدارک خودر‌های سرقتی و مدارک مالکان خودرو‌ها کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: سارق اقدام به پارک سه دستگاه خودروی سرقتی نیز در داخل کوچه و مجاور منزل مسکونی اش کرده بود که این خودرو‌ها نیز شناسایی و ضبط شدند.

سرهنگ اسدبیگی با بیان اینکه پرونده این متهم تکمیل و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است افزود: دارندگان خودرو از وسایل حفاظتی نظیر دزدگیر برای افزایش امنیت وسیله نقلیه استفاده کرده و از پارک خودرو در مکان‌های ناامن پرهیز کنند.

 ۲ هزار و ۴۰۰ سارق سال ۹۸ در استان همدان دستگیر شدند که از این تعداد ۳۶۰ تن سارق حرفه‌ای و دارای سوابق متعدد سرقت بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار