حمید بادامی نجات با بیان اینکه ثبت جهانی آثار، متولی مشخصی دارد، اضافه کرد: وقتی ما اجازه حضور به نماینده یونسکو در همدان را نمی‌دهیم چگونه باید انتظار ثبت آثار جهانی را داشته باشیم و باید این تناقض در رفتار تعیین تکلیف شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹ 17 May 2020
نایب رئیس شورای شهر همدان بابیان اینکه اجازه حضور به نماینده یونسکو درهمدان را نمی‌دهیم، اما انتظار ثبت آثار را داریم، گفت: رفتار متناقض درحمایت از ثبت جهانی آثار تاریخی قابل قبول نیست.

به گزارش مهر، حمید بادامی نجات در جلسه صحن شورای شهر همدان با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، گفت: روابط عمومی دستگاه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، با ایجاد آگاهی در سطح جامعه نقش مهمی در آشنایی اقشار مختلف با حقوقشان دارند.

بادامی نجات همچنین ضمن تبریک به روابط عمومی شهرداری همدان در کسب رتبه نخست روابط عمومی شهرداری‌های استان همدان اظهار کرد: تقویت و توجه به جایگاه روابط عمومی‌ها امری ضروری است.

وی در ادامه با بیان اینکه شورا مهمترین مقصر عدم ثبت جهانی آثار تاریخی شهر همدان در حوزه مدیریت شهری است؛ افزود: داشتن رفتار متناقض در حمایت از ثبت آثار جهانی قابل قبول نیست چرا که نمی‌شود رویداد بین‌المللی در استان همدان برگزار کرد، اما نظرات متناقضی در مورد یونسکو داشت.

حمید بادامی نجات با بیان اینکه ثبت جهانی آثار، متولی مشخصی دارد، اضافه کرد: وقتی ما اجازه حضور به نماینده یونسکو در همدان را نمی‌دهیم چگونه باید انتظار ثبت آثار جهانی را داشته باشیم و باید این تناقض در رفتار تعیین تکلیف شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان هم در این جلسه با اشاره به آسیب‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت: تعدادی از مشاغل از جمله رستوران‌ها، باشگاه‌ها، رانندگان تاکسی و اتوبوس و مواردی از این قبیل با توجه به مصوبه‌های ستاد مبارزه با کرونا آسیب دیده‌اند.

علی فتحی با تاکید بر اینکه مشاغل آسیب دیده باید مورد حمایت قرار گیرند، اظهار کرد: در حال حاضر در شهر همدان ۶ کانون تبلیغاتی فعالیت دارند که این کانون‌ها نیز به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از اسفند سال ۹۸ متضرر شده‌اند.

فتحی با اشاره به اینکه سالیان سال است کانون‌های تبلیغاتی با سازمان زیباسازی همکاری داشته و به این سازمان کمک کرده‌اند، تاکید کرد: انتظار می‌رود در این شرایط بحرانی سازمان زیباسازی شهرداری به این کانون‌ها کمک کرده و برای آن‌ها تخفیف اعمال کند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان هم در این جلسه ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: نوع کار روابط عمومی‌های شورا و شهرداری با روابط عمومی دیگر ارگان و دستگاه‌ها متفاوت است چرا که به دلیل نوع فعالیتشان ارتباط بیشتری با مردم دارند.

اسدالله ربانی مهر یادآور شد: اقدام شورا و شهرداری در دوران مبارزه با ویروس کرونا قابل توجه بوده و در زمینه شفافیت که شورا مطرح کرده انتظار می‌رود این روند همچنان ادامه داشته باشد و با همت شورا و رسانه‌ها این شفافیت تقویت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار