سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان بیان کرد: محلول‌های ضدعفونی‌کننده رایگان در اختیار رانندگان تاکسی قرار گرفته و به مسوولان خطوط نیز دستگاه‌های پمپاژ راحت این محلول‌ها داده شده که خود همواره اقدام به ضدعفونی این وسایل نقلیه کنند.
کد خبر: ۸۵۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴ 17 May 2020
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان از توزیع بسته‌های حمایتی بین رانندگان همدان خبر داد و گفت: با شیوع بیماری کرونا در حمایت از رانندگان به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان خدمات رایگان ارائه شده است.

به گزارش فارس، محمد پوروخشوری با بیان اینکه در مقابله با بیماری کرونا تابع تصمیم‌گیری‌های ستاد مقابله با این بیماری در استان بودیم اظهار کرد: وقتی این ستاد تصمیم گرفت مدتی ناوگان حمل و نقل عمومی فعالیت نکند و بعد با موضوع فعالیت با حداقل ظرفیت را مطرح کرد تا بیماری فروکش کند، تمام دستورالعمل‌ها را اجر کردیم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای بیماری کرونا روزانه تمام اتوبوس‌ها برای فعالیت در سطح شهر ضدعفونی می‌شوند گفت: برای تمام رانندگان اتوبوس و تاکسی چندین مرحله ماسک تهیه و در اختیار آن‌ها قرار داده‌ایم که حتی خود نیز به این موضوع توجه دارند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان بیان کرد: محلول‌های ضدعفونی‌کننده رایگان در اختیار رانندگان تاکسی قرار گرفته و به مسوولان خطوط نیز دستگاه‌های پمپاژ راحت این محلول‌ها داده شده که خود همواره اقدام به ضدعفونی این وسایل نقلیه کنند.

وی با بیان اینکه حفظ سلامتی رانندگان و مسافران برای شهرداری و شورای شهر حائز اهمیت بوده است گفت: طرح فاصله‌گذاری در تاکسی‌ها سه نفر و در ون‌ها پنج تا هفت نفر رعایت می‌شود و کسی که به این موضوع توجه نکند تخلف کرده است.

پوروخشوری با بیان اینکه بخشنامه جدیدی ابلاغ شده که در اتوبوس‌ها نیز باید مسافران از ماسک استفاده کنند که در این زمینه نیز اطلاع‌رسانی شده است افزود: مردم برای سلامتی خود اهمیت قائل شوند و با ماسک وارد اتوبوس و تاکسی شوند که البته به وفور نیز در سطح شهر ماسک دولتی عرضه می‌شود و می‌توانند آن را تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه ویروس کرونا فشار مضاعفی را وارد می‌کند که امیدواریم هرچه سریع‌تر این بیماری ریشه‌کن شود گفت: با مصوبات شورای شهر و شهرداری برای تعدادی از رانندگان بسته‌های حمایتی در نظر گرفته‌ایم.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با اشاره به اینکه برای رانندگان تاکسی خدمات تمدید کارت شهری و بهره‌برداری در سال ۹۹ رایگان شده است افزود: هزینه عوارض اسفندماه سال گذشته و فروردین و اردیبهشت‌ماه امسال برای تاکسی‌های پایانه‌ها رایگان شد.

وی با تاکید به اینکه بهره‌برداری از سوخت در بخش خصوصی طی فروردین و اردیبهشت ماه رایگان شده است خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما حمایت از رانندگان در کاهش مشکلات آن‌ها به ویژه با بروز بیماری کرونا بوده است.

پوروخشوری با بیان اینکه تقریبا ۵۰۰ میلیون تومان خدمات رایگان به رانندگان تاکسی و بهره‌برداران بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف نظیر رایگان شدن کارت شهری ارائه شده است افزود: اعضای شورای شهر و شهردار با دید باز به این موضوع توجه کرده‌اند تا با ارائه خدماتی کمتر شاهد آسیب در حوزه رانندگان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار