رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تجهیز اورژانس پیش بیمارستانی استان به خودروی کمک دار فرماندهی، نقش بسیار موثری در تحقق بهتر ماموریت‌ها با توجه به توپوگرافی منطقه است.
کد خبر: ۸۴۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۸ 12 May 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محسن جلیل عصر دوشنبه در حاشیه افتتاح سیستم آسایار و خودروی فرماندهی اورژانس استان افزود: با حمایت دکتر کولیوند و با شناخت ایشان از وضعیت توپوگرافی و صعب العبور بودن منطقه، یک خودروی کمک دار با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال با هدف پوشش عملیات ها و مناطق مختلف در اختیار اورژانس استان قرار گرفت.
توسعه خدمات الکترونیک با آسایار/ تجهیز خودرویی در سطح فرماندهی با توجه به توپوگرافی منطقه

جلیل همچنین از افتتاح سیستم آسایار استان خبر داد و اظهار کرد: سیستم ارتباطات و بایگانی اورژانس در گذشته به شکل سنتی مدیریت می شد که این موضوع باعث هزینه های سالیانه بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در استان بود.
سرپرست اورژانس استان با اشاره به اهمیت تحقق دولت الکترونیک و مکانیزه سازی تجهیزات ارتباطی و ثبت اطلاعاتی، اظهار کرد: در سیستم آسایار گوشی‌های هوشمندی قرار گرفته است که ارتباطات مرکز ها به شکل  الکترونیک انجام خواهد یافت.
وی با اشاره به هزینه ۵۰۰ میلیون تومانی برای راه‌اندازی سامانه آسایار عنوان کرد: نگاه ما کاهش هزینه ها و تکیه بر دولت الکترونیک بوده و همچنین از هزینه کرد در حوزه کاغذ و بایگانی جلوگیری شده و امنیت اطلاعات و ذخیره سازی به شکل هوشمند محقق خواهد شد.
جلیل از دکتر کولیوند و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان برای نگاه به توسعه الکترونیک و تجهیزاتی اورژانس و همچنین معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تقدیر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار