حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی امام‌جمعه گرمسار با تأکید بر اینکه شیوع کرونا چهره مردان واقعی را در دنیا به نمایش گذاشت، گفت: کشوری‌های غربی که مدعی جامعه پیشرفته هستند از مبارزه با کرونا درماندند.
کد خبر: ۸۳۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 10 April 2020

شهادت شهید حججی دنیا را متحول کرد - خبرگزاری حوزه

امام‌جمعه گرمسار ظهر آدینه در گفتگو عمومی با مردم از طریق فضای مجازی ضمن بیان اینکه گرمسار در مبارزه با کرونا بسیار خوب عمل کرده است، اظهار داشت: امروز یکی از مهم‌ترین مسئله و چالشی که با آن درگیر هستیم شیوع ویروس کرونا است که خوشبختانه اتحاد، همدلی، ایثارگری و جان‌فشانی اقشار مختلف مردم به‌ویژه پرستاران و پزشکان کشور توانسته کمک شایانی به حفظ سلامت مردم کند.

وی بابیان اینکه کشورهای غربی که مدعی جامعه پیشرفته هستند اکنون از مبارزه با کرونا درمانده‌اند، افزود: شیوع کرونا چهره مردان واقعی را در شرایط بحرانی به نمایش گذاشته است و جوانان باید الگوهای درست را در این شرایط انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی بابیان اینکه جوانان هیئتی انقلابی و طلاب جهادگری که کسب‌وکارهای خود را رها کردند و به مردم خدمت کردند در راستای کاهش شیوع کرونا بهترین الگو و چهره‌ای از مردان واقعی در جامعه هستند، بیان کرد: در این مدت بسیاری از صاحبان املاک از دریافت اجاره این ماه از مستأجران خود امتناع کردند که این امر نشان‌دهنده روحیه همدلی و ایثارگری در اقشار مختلف مردمی است.

آرامی بابیان اینکه عده‌ای راه نجات کشور را در وابستگی به کشورهای غربی و اروپایی می‌دانستند، اعلام کرد: این افراد برای چندمین بار دیدند که کشورهای غربی طبل توخالی هستند و اکنون بسیاری از کشورهای غربی برای مقابله با کرونا بازمانده است و افراد سال‌خورده را درمان نمی‌کنند.

امام‌جمعه گرمسار با اشاره به اینکه کمبود تجهیزات و امکانات بهداشتی مانند دستمال‌کاغذی، مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و دستکش در کشورهای غربی موج می‌زند، تصریح کرد: مسئولان وزارت بهداشت، کادر درمانی و همچنین مؤسسه‌ها، خیران و سازمان‌های مردم‌نهاد ایران تاکنون اقدامات خوبی انجام دادند و این در حالی است که آمریکا به بهانه تحریم از ورود ماسک و تجهیزات پزشکی به ایران جلوگیری می‌کند.

وی گفت: افرادی که نمی‌خواهند خوی وحشی‌گری و ظلم‌ستیزی و استبداد آمریکا را باور کنند باید اکنون دولت‌مردان این کشور را بشناسند و بعضی از سلبریتی‌های غرب‌گرا که فقط درصدد عوام‌فریبی هستند و امروز که مردم به کمک آن‌ها نیاز دارند به فکر کاسبی از کنار کرونا هستند.

آرامی اضافه کرد: کرونانشان داد مردان واقعی جهادگرانی اعم از طلاب، هیئات، بسیجیان دلاور و جوانانی که بی‌مزد به میدان می‌آیند از جان، مال و وقت خود برای هم‌نوعان و حس انسان‌دوستی هزینه می‌کنند، هستند.

امام‌جمعه گرمسار در ادامه با اشاره به سالروز ولادت امام عصر (عج) بیان کرد: با ظهور امام زمان (عج) عدل در سراسر دنیا برقرار می‌شود و ظلم و بی‌عدالتی نابود و بساط آدم‌کشی و کودک‌کشی در یمن، فلسطین و اقصی نقاط جهان برچیده می‌شود.

آرامی انتظار فرج را به‌مثابه مثلثی دانست و گفت: یک ضلع آن خداوند تبارک‌وتعالی، ضلع دیگر آن امام عصر (عج) و ضلع سوم آن مردم هستند که با اعمال خود می‌توانند زمینه ظهور آن حضرت را فراهم سازند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار