مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: طوفان، تگرگ و باران شدیدی که پنجشنبه‌شب شاهد آن بودیم به باغات و مزارع کشاورزی هفت شهرستان استان خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۸۳۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 10 April 2020
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،جلیل بالایی اظهار داشت: این شهرستان‌ها شامل کرمانشاه، صحنه، هرسین، گیلانغرب، سرپل ذهاب، سنقر و کلیایی و دالاهو می‌شود که بارش تگرگ و همچنین جاری شدن سیل به باغات ان‌ها آسیب وارد کرد.

وی ادامه داد: همچنین به علت وزش باد شدید شیشه‌های پنجره برخی از منازل شکست و رعد و برق نیز به لوازم برقی شهروندان خساراتی وارد کرد.

بالایی تصریح کرد: ارزیابی دقیق از خسارات وارده بعد از بررسی میدانی و اعزام کارشناسان صورت خواهد گرفت و پس از جمع بندی اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه یادآور شد: خوشبختانه بارش شدید تگرگ و وزش باد خسارت جانی به همراه نداشت.

وی همچنین از شهروندان خواست باتوجه به افزایش کمی و کیفی و حجم مخاطرات طبیعی در کشور و استان نسبت به بیمه اموال منقول و غیرمنقول و محصولات کشاورزی، باغی و دامی خود اقدام لازم را انجام دهند تا جبران خسارات ناشی از حوادث طبیعی بهتر صورت گیرد.

بالایی در پایان از صندوق بیمه کشاورزی نیز خواست با دقت و سرعت بیشتر ارزیابی، برآورد و پرداخت خسارت محصولات کشاورزی و باغی را در دستور کار قرار دهد.
 
سرعت وزش باد پنجشنبه شب و بامداد روز جمعه در استان کرمانشاه حدود ۶۵ کیلومتر بر ساعت برآورد شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار