سخنی با دو نماینده منتخب مجلس بابل
دومنتخب عزیز بابل با استفاده از ظرفیت‌های قانونی پیش بینی شده در قانون اساسی، در پیشرفت و آبادانی شهرمان که در بعضی از موارد مثل آب‌وفاضلاب، راه و....مشکلات عدیده داشته ، قدم اساسی بردارند.
کد خبر: ۸۳۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳ 10 April 2020

به گزارش تابناک مازندران ِِ جناب آقایان دکتر کریمی و سردار سعادتی ، مردم آگاه و بصیر شهرستان بابل در۲ اسفند ۹۸به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل کردند و مطابق حقوق و آزادی‌های سیاسی خود در چهارچوب قانون اساسی با حضور حداکثری سرنوشت سیاسی خود را رقم زده و شما را بعنوان نمایندگان خود انتخاب نمودند.

ازامروزشما متعلق به همه مردم حوزه انتخابیه شهرستان بابل هستیدچه افرادی که به شما رایدادند و چه افرادی که به شما رای ندادند.

پس با هر نوع گرایش سیاسی که به میدان آمده‌اید در حال حاضر باید خود را نماینده همه مردم بدانید نه نماینده حزب و یا گروه و اندیشه خاص.

مردم ولایتمدار شهرستان بابل از شما انتظار دارند تانسبت به قانون اساسی، مبانی دینی و ارزش‌های اسلامی ، آرمان‌های انقلاب ، گفتمان امام‌خمینی (ره)، خون شهدا ، فرامین و رهنمودهای رهبرمعظم‌انفلاب وفادار باشید.

دومنتخب عزیز بابل با استفاده از ظرفیت‌های قانونی پیش بینی شده در قانون اساسی، در پیشرفت و آبادانی شهرمان که در بعضی از موارد مثل آب‌وفاضلاب، راه و....مشکلات عدیده داشته ، قدم اساسی بردارند.

این دو عزیز بایدبدانندکه قرار گرفتن در لباس نمایندگی یک نعمت است، نعمتی که مستلزم شکرگزاری است و هیچ شکرگزاری بهتر از خدمت بی منت به خلق خدانیست.

مردم بابل از دو نماینده منتخب‌انقلابی خود انتظار دارند تامشکلات بالقوه و بالفعل(اعم از مشکلات اقتصادی ، بیکاری ، تولید، کشاورزی ، آسیب‌های‌اجتماعی و .....) کشور را رصد کرده و با تدوین قوانین و نظارت‌های‌ صحیح و اتحاد با دیگر نمایندگان در صدد رفع آن برآیند.
‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍
عزیزان منتخب امروز کشور با مشکلات عدیده‌ی سیاسی ،اقتصادی و معیشتی روبروست و مردم‌عزیز دیار ما بابل نیز با آنها دست و پنجه نرم می کند.

مشکلاتی که اکثر آن‌ها ریشه‌ی داخلی داشته و منشأبسیاری از آنها مدیران‌ ناکارآمدی هستند که تنهاغصب کننده‌ی صندلی مدیریت می‌باشند و از مدیریت هیچ نمی‌دانند جز لابی‌گری و حقوق‌های نجومی و ... مدیرانی که گاه نبودشان منفعت بیشتری برای مردم و نظام دارد تا بودن آنها. ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍ ‍

ذکر این نکته نیز الزامی می باشد و منصفانه نیست که آن را بیان نکنیم هستندمدیرانی که در موضوع مبارزه با ویروس کرونا به قرنطینه‌ مصلحتی نرفتند و از ابتدا شانه خالی نکرده و با روحیه جهادی و نگاه بسیجی با تشکیل بموقع جلسات ، رصد اوضاع، حضورمیدانی در مراکز بهداشتی و درمانی و کارگاه‌های گروه‌های جهادی مایه امید و دلگرمی مردم شدند و امروز شهرستان در وضعیت امیدوارکننده به لحاظ کنترل ویروس‌کرونا قرار گرفته
وما در بابل به چنین مدیران‌ جسوری نیازمندیم.

در پایان انتظاری که از این دو بزرگوار انقلابی داریم این است که با همدیگر وحدت داشته و دو نماینده منتخب بدانند این مسئولیتی که به آنان واگذار شده حق‌الناس بوده و اولین ضربه اختلاف بین نمایندگان به چشم ملت و کشور خواهد رفت و موجب عقوبت نزد خداوند متعال خواهد شد.

وهمان طوری که در ایام تبلیغات مکرر در بین مردم حضور پیدا کرده و قول و قرارهای کم و زیاد با مردم می گذاشتید، گزارش عملکردهای خود را حداقل در پایان هر فصل به همان مردم ارائه دهید و مردمی بودن و در کنار مردم بودن را فراموش نکنید.یا علی

به قلم مهدی‌رفیعی خبرنگار تابناک بابل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار