منتخب مردم کازرون در مجلس یازدهم گفت: کازرون می‌تواند به قطب پزشکی منطقه غرب استان فارس تبدیل شود.
کد خبر: ۸۳۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸ 09 April 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم: فریدون عباسی دوانی با اشاره به دیدار با استاندار فارس و آنچه در این دیدار مطرح شده است، گفت: اغلب استان‌های جنوبی کشور دارای مشکلات مشابه هستند به همین دلیل در مرحله نخست در حال طرح برنامه استان‌های جنوب غرب ایران شامل فارس، بوشهر، خوزستان، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد هستیم تا بتوانیم با همکاری و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی، گام موثری در جهت پیشرفت جنوب غرب ایران برداریم.

نماینده منتخب مردم کازرون و کوهچنار در مجلس یازدهم بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور، زمان همدلی و همکاری و سعی و تلاش در جهت حل مشکلات است و نمایندگان فارس با هماهنگی صورت گرفته به شکل یکپارچه قصد حل مشکلات با همکاری سایر دستگاه‌های دولتی دارند.

او ادامه داد: پیشنهاد ما این است که اولویت‌های مورد نیاز استان توسط کارشناسان خبره و زیر نظر استاندار فارس مشخص شود و مجمع نمایندگان نیز با تعامل مثبت و همکاری با این مجموعه و ائمه جمعه بتوانند در جهت توسعه استان قدم بردارند.

رئیس موقت مجمع نمایندگان منتخب فارس در مجلس یازدهم با تاکید بر لزوم توجه به منطقه کازرون اشاره‌ای به دیدار با وزیر ارتباطات کرد و افزود: در دیدار با وزیر ارتباطات طراحی طرح فیبر نوری و پیاده‌سازی و اجرای آن برای بهبود وضعیت این حوزه در آینده مشخص شد.

عباسی دوانی با بیان اینکه در این دیدار در خواست پیگیری و دستور ویژه از استاندار درباره سد نرگسی با توجه به اهمیت آن و همچنین لزوم احیای دریاچه پریشان مطرح شد، بیان کرد: مطالعات در جهت مشخص کردن کمبودها برای اتمام پروژه در حال انجام است و در صورت لزوم شخصا پیگیر این موضوع از مقامات ذی ربط خواهم بود.

او با پیشنهاد تبدیل کازرون به قطب پزشکی منطقه غرب استان فارس گفت: با تبدیل شدن کازرون به قطب پزشکی غرب فارس این شهرستان می‌تواند به شهرستان‌های فراشبند، نور آبادممسنی و کوهچنار خدمات لازم ارائه دهد.

رئیس موقت مجمع نمایندگان منتخب فارس در مجلس یازدهم با بیان اینکه از نیازهای مبرم و ضروری منطقه کازرون و کوهچنار یک بیمارستان مجهز است، افزود: بیمارستان امام علی(ع) در حال حاضر آماده تجهیز است و کارهای مطالعاتی آن هم صورت پذیرفته که از استاندار درخواست رسیدگی ویژه و ارائه راهکار جهت بهره‌برداری این بیمارستان را ارائه دادیم.

منتخب مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: راه‌های روستاهای مشتان، مهرنجان، سیف آباد و غیره با توجه به جمعیت بالا نیاز به گسترش دارند که هماهنگی‌های اولیه را انجام داده‌ام و از استاندار درخواست کردم که دستور لازم در این زمینه را ارائه کند.

او در ادامه با اشاره به تونل مقاومت گفت: تیم تحقیقات جهت احداث این تونل که همگی افراد با تجربه‌ای در این زمینه هستند فعال شده ‌و نتیجه تحقیقات پس از پایان ارائه می‌شود؛ این طرح هم می‌تواند توجیه اقتصادی خوبی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار