کد خبر: ۸۳۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹ 09 April 2020
اهالی منطقه اکبرآباد یاسوج از قطع مکرر و بدون اطلاع قبلی آب انتقاد کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این روزهای کرونایی قطع مکرر و بدون اطلاع آب شرب جمع کثیری از مشترکین در منطقه اکبرآباد‌ انتقادهای اهالی این منطقه را در پی داشته است.
قطع مکرر آب  در حالی است که تنها راه مبارزه با کرونا  رعایت بهداشت فردی است. اصلی که بدون داشتن آب مورد نیاز امکان‌پذیر نیست.
برخی از اهالی اکبرآباد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفتند که از صبح امروز تاکنون بدون اطلاع آب قطع شده و حتی آبی برای شستن دست‌ها هم در اختیار ندارند.
مردم اکبرآباد این را هم گفتند که در  تماس‌های مکرر با اتفاقات آب این جمله که همکاران در حال تعمیر هستند را می‌شنویم، شاید شنیدن این جمله برای چند بار قابل تحمل  باشد اما وقتی روزانه و پس از  تحمل ساعت‌ها بی آبی با آن مواجه میشویم نگران کننده است.
اما با این شرایط این روزها می‌توان اکبرآباد را بواسطه‌ی نداشتن آب مورد نیاز برای شستشوهای اولیه  به مناطق دور افتاده و فراموش شده تشبیه کرد در حالی که بخش زیادی از جمعیت شهر در این منطقه ساکن هستند.
بعنوان مثال امروز بیست و یکم فروردین ماه  از اولین ساعات امروز آب این مناطق برای چند دهمین بار در یکی دو ماهه ی اخیر قطع شده است.
سایه‌ سیاه و شوم کرونا از یک طرف و نداشتن آب برای نظافت  از طرف دیگر دلهره‌ها و نگرانی‌ها را تشدید کرده است.
اما در تماس با مدیران ارشد استان در حوزه‌ی استانداری قول مساعد برای رفع این مشکل در شرایط فعلی داده شد اما مردم همچنان در انتظار رسیدگی هستند گویا بی توجهی متولیان آب  به نیاز مردم  چندان برای مسولان بالا دستی  مهم نبوده یا جدی گرفته نشده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار