گلزنان برتر ۵ لیگ معتبر اروپایی، از نظر میزان زمان لازم برای زدن یک گل را بررسی کرده ایم.
کد خبر: ۸۳۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ 09 April 2020

به گزارش تابناک سمنان: گلزنی در مسابقات فوتبال از مهم‌ترین کار‌هایی است که بازیکنان باید انجام دهند. یک مهاجم گلزن کلیدی‌ترین ابزار در رسیدن به اهداف تیمی است. گلزنان نتیجه تلاش هم تیمی‌های خود را به ثمر می‌رسانند و عامل اصلی پیروزی هستند. محبوب‌ترین فوتبالیست‌ها اغلب کسانی هستند که بتوانند بیشترین گل را به ثمر برسانند.

در ادامه گزارش عملکرد ۱۱ مهاجم گلزن این فصل ۵ لیگ معتبر فوتبال اروپا را از نظر این که چند دقیقه زمان نیاز داشتند تا بتوانند برای تیمشان گلزنی کنند، بررسی می‌کنیم.

لواندوفسکی سریع‌ترین گلزن لیگ‌های اروپایی است

رتبه اول سریع‌ترین گلزنان اروپایی این فصل در اختیار رابرت لواندوفسکی آقای گل این فصل بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا است. این بازیکن در این فصل در ۳۳ بازی برای تیم فوتبال بایرن مونیخ به میدان رفته است که حاصل آن زدن ۳۹ گل بوده است.

لواندوفسکی در این فصل در هر ۷۴ دقیقه برای باواریایی‌ها گلزنی کرده است. آمار گلزنی این بازیکن فوق‌العاده بوده است و به گفته خودش او همیشه تشنه گلزنی است.

کیلیان امباپه ستاره جوان تیم فوتبال پاری سن ژرمن در رده دوم سریع‌ترین گلزنان اروپایی قرار گرفته است. این ستاره فرانسوی اکنون با ۱۸ گل زده در رده اول جدول گلزنان لیگ لوشامپیونه فرانسه قرار گرفته است.

امباپه به طور کلی در این فصل در ۳۳ بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته است که حاصل آن ثبت ۳۰ گل و ۱۷ پاس منجر به گل بوده است. این بازیکن در هر ۸۳ دقیقه برای تیمش گلزنی کرده است.

سریع‌ترین گلزن سری آ

چیرو ایموبیله بازیکن تیم فوتبال لاتزیو ایتالیا از برترین مهاجمان این فصل اروپا بوده است. او اکنون با ۲۷ گل زده بالا‌تر از کریستیانو رونالدو ستاره تیم یوونتوس در رده نخست جدول گلزنان لیگ سری آ ایتالیا قرار گرفته است.

او در این فصل به طور کلی در ۳۳ بازی برای تیمش به میدان رفته است که حاصل آن زدن ۳۰ گل بوده است. این بازیکن در هر ۹۰ دقیقه برای تیمش گلزنی کرده است. در واقع در هر بازی تیم لاتزیو می‌تواند روی گلزنی ایموبیله حساب کند.

ستاره آینده تیم ملی فوتبال آلمان

تیمو ورنر ستاره تیم فوتبال لایپزیش از اعجوبه‌های این فصل لیگ‌های اروپایی بوده است. این بازیکن توانسته است در هر ۱۰۵ دقیقه برای تیمش گلزنی کند و در رده چهارم سریعترین مهاجمان این فصل اروپا قرار بگیرد. او با ۲۱ گل در رده دوم برترین گلزنان بوندسلیگا قرار گرفته است.

ورنر به طور کلی در این فصل در ۳۶ بازی برای تیم لایپزیش به میدان رفته است که حاصل آن به ثمر رساندن ۲۷ گل و ۱۲ پاس منجر به گل بوده است. این بازیکن می‌تواند از ستاره‌های آینده تیم ملی فوتبال آلمان باشد.

نیمار جونیور ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن اگر چه در این فصل به علت مصدومیت بسیاری از بازی‌های تیمش را از دست داد، ولی هر زمان که برای تیمش به میدان رفته است کاملا مثمر ثمر بوده است.

او در این فصل در ۲۲ بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته است که توانسته آمار ۱۸ گل و ۱۰ پاس منجر به گل را برای خود ثبت کند. او در هر ۱۰۶ دقیقه برای تیمش گلزنی کرده و در رده ششم سریع‌ترین مهاجمان اروپایی قرار می‌گیرد.

مسی و رونالدو کند‌تر از ۵ گلزن اروپایی

لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا که در این فصل هم آقای گل لالیگا است در رده ششم سریع‌ترین مهاجمان فوتبال اروپا قرار گرفته است. این بازیکن در حال حاضر با زدن ۱۹ گل در رده اول برترین گلزنان لالیگا است.

او در این فصل در ۳۱ بازی برای تیمش به میدان رفته است که حاصل آن ثبت ۲۴ گل و ۱۶ پاس منجر به گل بوده است. مسی در هر ۱۱۰ دقیقه برای آبی اناری پوشان گلزنی کرده است.

کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال یوونتوس هفتمین مهاجم سریع این فصل لیگ‌های معتبر اروپایی بوده است. او در این فصل در هر ۱۱۳ دقیقه برای تیمش گلزنی کرده است. او در این فصل در ۳۲ بازی برای یوونتوسی‌ها به میدان رفته است که توانسته آمار ۲۵ گل و ۴ پاس منجر به گل را برای خود ثبت کند.

رونالدو در جدول گلزنان این فصل رقابت‌های سری آ با ۲۱ گل در رده دوم قرار گرفته است. او فاصله ۶ گله با آقای گل این فصل سری آ دارد که برای رونالدو جبران کردن این فاصله کار دشواری نیست.

وسام بن یدر مهاجم تیم فوتبال بنفیکا هشتمین گلزن سریع لیگ‌های اروپایی است. این بازیکن ۲۹ ساله در این فصل عملکرد درخشانی را برای تیمش داشته است و توانسته با زدن ۱۸ گل در رقابت‌های لوشامپیونه، در کنار امباپه در رده نخست جدول گلزنان این لیگ قرار بگیرد.

او در این فصل در ۳۱ بازی برای تیمش به میدان رفته است که حاصل آن زدن ۱۹ گل بوده است. این بازیکن در هر ۱۲۹ دقیقه برای تیمش گلزنی کرده است.

عملکرد ضعیف گلزنان انگلیسی میان لیگ‌های معتبر اروپایی رده‌های نهم و دهم جدول سریع‌ترین گلزنان اروپایی در اختیار ۲ بازیکن از لیگ جزیره است. جیمی واردی ستاره تیم لستر سیتی در رده نهم سریع‌ترین گلزنان اروپایی قرار گرفته است. این بازیکن با ۱۹ گل زده آقای گل لیگ جزیره است. او در این فصل در ۳۰ بازی برای تیمش به میدان رفته است که حاصل آن ۱۹ گل و ۶ پاس منجر به گل بوده است.

نزدیک‌ترین تعقیب کننده جیمی واردی، پیر امریک اوبامیانگ است. اوبامیانگ که برای تیم فوتبال آرسنال بازی می‌کند با ۱۷ گل در رده دوم سریع‌ترین گلزنان لیگ جزیره قرار گرفته است. او در هر ۱۳۶ دقیقه برای تیمش گلزنی کرده است. اوبامیانگ به طور کلی در ۳۲ بازی در لیگ جزیره و لیگ اروپا برای تیمش به میدان رفته است که حاصل آن ۲۰ گل زده بوده است.

کریم بنزما که مرد شماره یک تیم فوتبال رئال مادرید در گلزنی محسوب می‌شود، با اختلافی زیاد نسبت به مهاجمان طراز اول اروپایی در رده یازده‌ام جدول سریع‌ترین گلزنان اروپایی قرار گرفته است. او اکنون با ۱۴ گل در رده دوم برترین گلزنان لالیگا قرار گرفته است و فاصله ۵ گله با لیونل مسی آقای گل این لیگ دارد.

بنزما در این فصل در ۳۶ بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفته است که حاصل آن ثبت ۱۹ گل و ۹ پاس منجر به گل بوده است. این بازیکن در هر ۱۵۶ دقیقه برای تیمش گلزنی کرده است.

در این گزارش ۲ گلزن برتر لیگ‌های فوتبال اسپانیا، آلمان، انگلیس، ایتالیا و فرانسه بررسی شد. نیمار جونیور استثنا این گزارش بود که با تعداد بازی کم برای تیمش، توانسته بود عملکرد خوبی در گلزنی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار