علیرضا حسن‌پور از رسیدگی به ۱۶ هزار و ۳۸۶ فقره پرونده تعزیرات حکومتی در سال گذشته خبر داد و گفت: متخلفان به پرداخت بیش از یک‌هزار میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.
کد خبر: ۸۳۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶ 09 April 2020
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه بیش از یک‌هزار میلیارد ریالی متخلفان طی سال گذشته در همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسن‌پور با بیان اینکه با نامگذاری سال به نام «جهش تولید» از سوی رهبری، این مهم را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد اظهار کرد: ضمن مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز به منظور حمایت از تولید ملی، در پیشگیری از تخلفات اقتصادی و رسیدگی فوری به پرونده‌ها اهتمام جدی داریم.

وی از رسیدگی به ۱۶ هزار و ۳۸۶ فقره پرونده تعزیرات حکومتی در سال گذشته خبر داد و گفت: متخلفان به پرداخت بیش از یک‌هزار میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان بیان کرد: سال گذشته علاوه بر رسیدگی به پرونده‌های ارجاعی، نسبت به برگزاری گشت‌های مشترک با مراجع نظارتی در طرح‌های مختلف نیز اقدام کردیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۶ هزار و ۶۲۵ فقره توسط شعب ویژه رسیدگی و مختومه شد که نشانگر اقدام بیش از صد درصدی است افزود: از این پرونده‌ها ۱۳ هزار ۳۷۴ فقره مربوط به تخلفات در حوزه کالا و خدمات بود.

حسن‌پور با بیان اینکه یک‌هزار و ۴۲۱ فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز بود عنوان کرد: یک‌هزار و ۵۹۱ فقره پرونده در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شد.

وی با اشاره به اینکه متهمین در مجموع یک‌هزار و ۷۳۶ میلیارد و ۱۹۹ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۳۶۲ ریال جریمه نقدی شدند گفت: تلاش ما نظارت جدی است و امیدواریم به نحو احسن کار خود را انجام دهیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطرنشان کرد: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارشات مردم خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار