سرهنگ علی اسد بگی در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه دو نفر مرد و یک خانم جوان در حال توزیع چک پول‌های جعلی ۵۰۰ هزار ریالی هستند، تحقیقات در زمینه صحت و سقم موضوع انجام گرفت.
کد خبر: ۸۳۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 09 April 2020
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری باند سه نفره توزیع کننده چک پول‌های جعلی ۵۰۰ هزار ریالی در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت که با تلاش مأموران یکی از متهمان و مخفیگاه وی شناسایی شد، افزود: مأموران پلیس با رعایت موازین قانونی، وارد مخفیگاه متهم شدند و وی را دستگیر کردند.

اسدبگی ادامه داد: در بازرسی به عمل آمده از منزل متهم، تعداد ۴۷۱ قطعه چک پول ۵۰۰ هزار ریالی جعلی معادل ۲۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کشف و مبلغ ۲۵ میلیون ریال نیز که بابت فروش چک پول‌های جعلی و تقلبی به دست آمده بود، کشف شد.

وی بیان کرد: دو متهم دیگر نیز پس از شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شدند که آن‌ها در اظهارات خود معترف شدند که چک پول‌ها را از استان‌های غربی از فردی ناشناس خریداری کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به اینکه متهمان به دادسرا معرفی و با صدور قرار روانه زندان شدند، از شهروندان درخواست کرد: با شناسایی چک پول‌های اصلی از تقلبی در صورت برخورد با موارد مشابه، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار