کد خبر: ۸۳۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 09 April 2020
پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۶۶ هزار و ۲۲۰ تن افزایش یافت.

به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک، تاکنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای ۱۶۳۴ مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.

جهانپور افزود: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۱۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۴۱۱۰ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۳۲۳۰۹ تن بهبود یافته‌اند و البته ۳۹۱۸ تن از بیماران بستری از جمله افراد بدحال هستند که امیدواریم با مراقبت‌های کادر درمانی، دعای خیر شما و الطاف حق بهبود پیدا کنند.

وی تاکید کرد: تا کنون ۲۳۱ هزار و ۳۹۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشورمان به انجام رسیده وشمار آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت که در زیرمجموعه انستیتو پاستور ایران فعالیت می‌کنند، ۹۵ آزمایشگاه است.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا در ایران به صورت نمودارهای خطی و میله‌ای در بازه‌های زمانی متفاوت، اینجا را کلیک کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار