استاندار ایلام:
استاندار ایلام از کمک سه میلیارد تومانی خیرین استان ایلام برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: مردم استان به حادثه دیدگان از کرونا کمک کنند.
کد خبر: ۸۳۷۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 09 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه بازدید از محموله کمک‌های بهداشتی تهیه شده از طرف اتاق بازرگانی استان و اتاق بازرگانی ایران گفت: این محموله اقلام بهداشتی به همت اتاق‌های بازرگانی استان و کشور به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان تهیه شده و ۷۰۰ میلیون تومان دیگر هم در راه است که ه به ظرف یکی دو روز آینده به استان ارسال خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به کمک‌های مردمی از جمله اصناف و بازاریان، سازمان‌های مردم نهاد، تشکل‌ها و دیگر اقشار مردم استان افزود: تا کنون بیش از ۳ میلیارد تومان کمک برای تهیه ملزومات بهداشتی در استان کمک شده است که از این میزان بیش از یک و نیم میلیارد تومان اتاق بازرگانی کشور و استان متقبل شده‌اند و بقیه هم انجمن‌های خیرین استان و مردم کمک کرده‌اند.

استاندار ایلام ادامه داد: با پیشنهاد نمایند محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام حسابی برای کمک به افرادی که در جریان بیماری کرونا با مشکل مواجه شده‌اند و کسب و کار و معیشت آنها آسیب دیده افتتاح شد که مردم، خیرین بازاریان و کارمندان می‌توانند از طریق این شماره حساب کمک‌های خود را به این گونه افراد داشته باشند.

وی در پایان ضمن اینکه از مردم و دستگاه‌های اجرایی تقاضا داشت که در صورت تمایل در این امر خیرمشارکت داشته باشند و به حادثه دیدگان از کرونا کمک کنند، افزود: اینجا لازم است از همه خیرین و مردم استان و رئیس اتاق بازرگانی استان به خاطر زحمات و کمک‌های خوبی که داشته‌اند تشکر کنم./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار