مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی که از روز سه‌شنبه وارد این استان شده تا یکشنبه هفته آینده فعال است.
کد خبر: ۸۳۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴ 08 April 2020

محمد سبزه زاری چهارشنبه بیان کرد: با استقرار و تاثیر سامانه بارشی تا یکشنبه هفته آینده شاهد ابرناکی، رگبار و رعد وبرق در مناطق شمالی ، شرقی و ارتفاعات استان و به صورت پراکنده در دیگر مناطق، وزش باد متوسط تا شدید به ویژه طی پنجشنبه و جمعه و احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان خواهیم بود.

وی افزود: در این مدت شمال خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود و با توجه به ماهیت بارش‌های بهاری انتظار تشدید بارش‌ها به صورت نقطه‌ای وجود دارد.

سبزه زاری ادامه داد: میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در دهدز۱۰، مسجدسلیمان ۹.۲، حسینیه اندیمشک ۵.۳، ایذه ۴.۵، گتوند ۲.۶، لالی و هندیجان ۲.۲، رامهرمز ۲، بهبهان ۱.۹، آبادان ۱.۵، بندر ماهشهر ۱.۴، شوشتر۱.۲، اهواز ۰.۷، شادگان و آغاجاری وامیدیه ۰.۳، بستان ۰.۲، و شوش ۰.۰۱ میلیمتر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شب و روز گذشته اهواز و آغاجاری با ۳۷.۱ و دهدز با ۱۱.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداقل دمای اهواز ۲۰ درجه سانتیگراد گزارش شد.

این اداره کل دیروز در اخطاریه‌ای اعلام کرد: بعدازظهر سه شنبه جاری تا اواسط وقت یکشنبه هفته آینده رگبار و رعدوبرق به شکل متناوب و وزش باد متوسط تا شدید و تند باد لحظه‌ای با احتمال تگرگ در حوضه های آبریز رودخانه های کارون ، مارون و دز و ارتفاعات شرق، شمال‌شرق و شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ايرنا
برچسب ها: هواشناسی ، بارندگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار