رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان از شروع سال جدید تا ۱۵ فروردین ۷۳ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات انجام داده اند که ۳۶ مورد آن  مربوط به عملیات های اطفاء حریق بوده است.
کد خبر: ۸۳۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹ 08 April 2020

رییس سازمان آتش نشانے و خدمات ایمنے همدان گفت: آتش نشانان همدان از شروع سال جدید تا ۱۵ فروردین ۷۳ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات انجام داده اند که ۳۶ مورد آن  مربوط به عملیات هاے اطفاء حریق بوده است.

به گزارش تابناک همدان ، از روابط عمومے سازمان آتش نشانے و خدمات ایمنے همدان، آتشپاد محمدرضا بیاناتے با اعلام این مطلب افزود: از آغاز سال تا پایان ۱۵ فروردین تعداد ۶۲۴۷ تماس (میانگےن روزانه ۴۱۹ تماس) با سامانه ۱۲۵ همدان برقرار شده است که از این تعداد ۷۳ مورد منجر به عملیات گردیده، ۵۴ مورد جهت راهنمایے و مشاوره، ۶۶۵ تماس اشتباه،۱ مورد اعلام حریق کذب و متاسفانه ۵۴۵۴ مورد ایجاد مزاحمت بوده است. 

وی خاطر نشان ساخت: از ۷۳ عملیات انجام شده طے ۱۵ روز ابتداے سال ۳۷ عملیات مربوط به حوادث امداد و نجات شامل ۱۲ مورد رهاسازے افراد محبوس در اماکن مختلف، ۸ مورد رهاسازے اندام بدن از داخل زیورآلات و اجسام، ۴ مورد نجات افراد محبوس در آسانسور ۳ مورد، مهار اجسام در حال سقوط و ده مورد سایر عملیات هاے امداد و نجات بوده است. 

بیاناتی با اشاره به اینکه از ۷۳ عملیات انجام شده ۳۶ مورد مربوط به عملیات هاے اطفاء حریق بوده است، اظهار کرد: پوشش گیاهان خودرو و فضاے سبز ۷ مورد، وسایل نقلیه با ۷ مورد، اماکن مسکونے با ۳ مورد و مراکز تجارے با ۳ مورد بیشترین کاربرے عملیات هاے اطفاء حریق را شامل گردیده است. 

رییس سازمان آتش نشانے و خدمات ایمنے همدان با اشاره به اینکه ۸ نفر ازجمله ۱ آتش نشان در حوادث آتش سوزے امداد و نجات مصدوم و ۲ نفر فوت شده اند تصریح کرد: آتش نشانان طے ۱۵ روز گذشته با سرعت عمل و از خودگذشتگے ۲۶ نفر را در عملیات هاے امداد و نجات و اطفاء حریق و نجات داده اند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار