سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: در پی اجرای مرحله دیگری از طرح مبارزه با سارقان در نقاط از پیش تعیین شده، مأموران کلانتری ۱۱ یک سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره را شناسایی و دستگیر کردند که نامبرده به ۵ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد.
کد خبر: ۸۳۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷ 08 April 2020
دستگیری ۳ سارق در ملایر، کشف دام قاچاق در بهار، کشف ۵ فقره سرقت در رزن و توقیف موتورسیکلت قاچاق در ملایر عناوین اخبار کوتاه انتظامی استان همدان است.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری ۳ سارق و کشف ۷ فقره سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: در پی اجرای مرحله دیگری از طرح مبارزه با سارقان در نقاط از پیش تعیین شده، مأموران کلانتری ۱۱ یک سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره را شناسایی و دستگیر کردند که نامبرده به ۵ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد.

وی افزود: در ادامه اجرای این طرح مأموران کلانتری ۱۲ نیز یک سارق فیوز تابلو‌های برق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ سلگی بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۳ نیز در اعزام گشت‌های هدفمند به نقاط از پیش تعیین شده در اجرای این طرح یک سارق موتورسیکلت را حین تردد در یکی از بلوار‌های شهرستان دستگیر کردند و هر ۳ سارق با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری ۶ سارق در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۶ سارق و کشف ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه افزود: در راستای اجرای مرحله دیگری از طرح برخورد با سارقان، مأموران انتظامی شهرستان رزن، با انجام کار اطلاعاتی دقیق و هماهنگی با دستگاه قضائی، این طرح را در چند نقطه از شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: در این راستا ۳ سارق اماکن خصوصی، یک سارق داخل خودرو، یک سارق موتورسیکلت و یک سارق سیم برق دستگیر و متهمان در بازجویی‌های فنی به ۵ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن با هشدار به سارقان و مجرمان، گفت: با اقتدار اطلاعاتی و حضور در صحنه پلیس، برخورد قاطعانه‌ای با سارقان در دستور کار قرار دارد.

توقیف موتورسیکلت سنگین قاچاق ۱۰۰۰ سی سی در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از توقیف موتورسیکلت سنگین ۱۰۰۰ سی سی قاچاق توسط مأموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در راستای شناسایی و توقیف موتورسیکلت‌های سنگین قاچاق، مأموران یگان امداد در حین گشت زنی در نزدیکی شهر ملایر، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق را به همراه راکب آنکه در حال متواری شدن بود شناسایی و بلافاصله نسبت به توقیف آن اقدام می‌کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ارزش این موتورسیکلت حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است افزود: با تشکیل پرونده، متهم تحویل مراجع قانونی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: برخورد با قاچاقچیان موتورسیکلت‌های سنگین با جدیت در دستور کار پلیس ملایر قرار دارد.

کشف یک میلیاردی دام قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۳۸ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان بهار خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: مأموران پاسگاه انتظامی همه کسی شهرستان بهار حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیونت حامل بار دام مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این کامیون، تعداد ۳۸ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش این محموله را حدود یک میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: پلیس بهار با استفاده از تمامی امکانات با تردد هرگونه کالای قاچاق، وفق مقررات برخورد می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار